• closedAccess   Valor educativo de los juegos motrices en Educación Física 

      Fernández Albiol, Sergio; Martínez Domínguez, Celia Universitat Jaume I (2019-06-14)
      En nuestro Trabajo Final de Grado (TFG) se han expuesto diferentes ideas con un fin en común: el valor educativo del juego en la etapa Primaria en la asignatura de Educación Física. Queríamos mostrar las diferentes teorías ...
    • closedAccess   Valoració qualitativa i quantitativa de la participació de la Policia Local en els programes de convivència escolar 

      Blasco Garí, Jordi Universitat Jaume I (2015-07-10)
      Quan es parla de Policia Local, cal tindre present que es tracta de una Policia que treballa en els entorns en els que es desenvolupa la vida quotidiana, als diferents barris dels municipis, i que no pot aspirar a actuar ...
    • closedAccess   Valoración de la competición en la asignatura de educación física: aplicación durante el periodo de practicum 

      Ventura Marin, Marcos; Bel Sevillano, Salomé Universitat Jaume I (2014-06-26)
    • closedAccess   Els valors com a matèria transversal a partir d'una história de vida 

      Martínez Pastor, Sara Universitat Jaume I (2019-06-19)
      El present Treball Final de Grau (TFG) es tracta d’una Història de Vida, concretament d’una mare: Roser Pastor Casalta. La qual va ser treballadora, cap de família i a la vegada va estudiar constantment per obtindre un ...
    • openAccess   Els valors que transmet la pilota valenciana 

      Gil Saura, Leonardo; Solsona Roig, Héctor Universitat Jaume I (2019-06-14)
      Aquest Treball de Final de Grau té com a principal objectiu analitzar la necessitat d’introduir la pilota valenciana a les sessions d’Educació Física durant l’etapa de Primària, ja que aquesta primera, és un agent important ...
    • closedAccess   Ventajas del aprendizaje a través de proyectos respecto a las metodologías convencionales en la asignatura de Ciencias Sociales 

      Domínguez Bautista, Ricardo Universitat Jaume I (2020-07-10)
      La enseñanza de las ciencias sociales está sufriendo un cambio progresivo, la sociedad cambia constantemente y se descubren nuevos modelos educativos, por eso es importante conocer cómo los docentes y las docentes buscan ...
    • closedAccess   La vesprada compartida 

      Ferreres Docón, Andrea Universitat Jaume I (2017-06-13)
      Aquest treball consisteix en el desenvolupament d'un curtmetratge d'animació en 3D. El tema sobre el que tracta el curtmetratge, va ser triat pels nens i nenes de segon de primària on estava fent les pràctiques, amb ...
    • openAccess   La veu en primària com a vehicle d’integració 

      Sardá Vidal, Noelia Universitat Jaume I (2016-06-22)
    • openAccess   Viajando por las diferentes tipologías textuales 

      Martínez Magaña, Ana Belén Universitat Jaume I (2017)
      Este trabajo, pretende trabajar la integración de las lenguas por medio de una metodología cooperativa. Esta basado en un estudio de investigación en una clase de la Formación de Personas Adultas (F.P.A.) Germà Colon, ...
    • closedAccess   Un viatge cap a la diversitat familiar: proposta didàctica per conscienciar de les diferents realitats familiars 

      Escrihuela Palomares, Carmen Universitat Jaume I (2019-06-18)
      El present TFG exposa una investigació feta sobre la posada en pràctica d’un taller de sensibilització “Un viatge cap a la diversitat familiar” dut a terme en un centre públic de la localitat de Castelló. Aquest taller ...
    • closedAccess   ‘El videoart en Educació Primària. Creem en colors.’ 

      Harayeva Vishnevska, Anastasiya Universitat Jaume I (2020-06-17)
      El document que trobem a continuació correspon al Treball Final de Grau (TFG) en mestre/a d'Educació Primària. En aquest treball s'ha dut a terme una proposta didàctica la qual té intenció en promoure la creació artística ...
    • openAccess   Els videojocs com a recurs educatiu musical 

      Gijon Segarra, Lucia Universitat Jaume I (2021-06-18)
      Actualment ens trobem en un temps on la tecnologia ha evolucionat de tal forma que s'ha introduït en les nostres vides, ja que en tot moment estem envoltats d'ella, quan veiem les últimes notícies, per fer exercici, ...
    • closedAccess   Videotutoriales para utilizar la Pizarra Digital Interactiva 

      Orive Giménez, Ana María Universitat Jaume I (2016-07-15)
      “La educación es uno de los valores principales de la sociedad, un bien que ha de cuidarse y para el que se deben invertir los mejores recursos.” (Ahedo Ruiz, J. y Danvila del Valle, I. cap.VII,) El siguiente trabajo ...
    • openAccess   Vilafranca, un tresor educatiu. Proposta didàctica per a l'Educació Primària 

      García Colomer, Víctor Universitat Jaume I (2020-06-15)
      Vilafranca és una localitat envoltada de tresors educatius que quasi mai s’utilitzen, per tant, fer ús d’ells, reivindicar-los i potenciar-los pot ser una eina fonamental en aquesta lluita contra la despoblació. El ...
    • openAccess   VINCLES ENTRE ESCOLA I MUSEU. Una experiència educativa al Museu del Taulell “Manolo Safont” 

      Carceller Piquer, Enric Universitat Jaume I (2023-06-08)
      Aquest projecte es centra en el el vincle entre l’educació formal i l’educació no formal en l’Educació Primària, en aquest cas a través d’una experiència educativa de quatre setmanes al Museu del Taulell “Manolo Safont” ...
    • closedAccess   La visión geométrica en el entorno 

      Sanz Albuixech, Andrea Universitat Jaume I (2018)
      Tan esencial es la geometría como la educación plástica. En este trabajo de final de grado fusiono ambos conceptos y los trabajamos en la asignatura de matemáticas. Mediante la observación – experimentación los alumnos ...
    • openAccess   Una visión intercultural 

      García García, Ada; Segura Navarro, Javier Universitat Jaume I (2019-06-14)
      Este trabajo llamado “una visión intercultural” tiene como finalidad aportar conocimientos de diferentes culturas a todo el alumnado de primaria, utilizando la asignatura de música como vehículo de aprendizaje. Por ello, ...
    • openAccess   VIU VILAFAMÉS. Una proposta educativa desde el MACVAC 

      Segarra Blasco, David Universitat Jaume I (2023-06-08)
      Aquest és un treball dirigit al foment de l’educació artística junt al coneixement de la història d’una població i el seu museu, tot dinamitzat per l’activitat física. És un treball que ofereix un aprenentatge lúdic on ...
    • openAccess   La voz del pasado. El sistema educativo y la formación de las maestras en el franquismo 

      Arnau Haba, María Universitat Jaume I (2020-06-15)
      La labor de las docentes marcará el proceso de la enseñanza con su saber hacer y con la transmisión de sus conocimientos, contribuyendo así a la formación de las nuevas generaciones. La trayectoria de las maestras ha ...
    • openAccess   La WebQuest como método de aprendizaje de las energías renovables y no renovables 

      Meliá Segarra, María Blanca; Vieco Francisco, Blanca Universitat Jaume I (2016-06-22)
      En este trabajo se pretende demostrar que es mejor enseñar a los niños mediante el aprendizaje significativo y no mediante el memorístico. Para ello, se creará una WebQuest sobre el tema de las energías renovables y las ...