Mostrando ítems 1-5 de 66

    • openAccess   Número complet 

      Autors varis Universitat Jaume I (2012)
    • openAccess   L’aprenentatge cooperatiu a l’aula 

      Clavell Rodríguez, Rosella Universitat Jaume I (2012)
      «Si tuviese que reducir toda la psicología educativa a un solo principio, enunciaría este: El factor más importante que influye en el aprendizaje es lo que el alumno ya sabe. Averígüese esto y enséñese consecuentemente» ...
    • openAccess   Art contemporani, per què no? 

      Almodóvar Fernández, Marta; Castillo Gil, María del Mar; Fabregat Fabregat, Andrea Universitat Jaume I (2012)
      Aquest projecte sorgeix com a conseqüència d’un replantejament de la metodologia emprada en l'educació de les arts visuals en les aules de Primària. Tot i que a l’etapa d’Infantil s’acostuma a treballar l’art d’una ...
    • openAccess   Estudi de cas sobre orientació professional i vocacional en adolescents amb Trastorn d’Asperger 

      Zorrilla Silvestre, Lorena; Bou Sospedra, Laura; Robledo Vilaroig, Sara Universitat Jaume I (2012)
      Aquest estudi de cas pretén conèixer quins són els factors més rellevants que influiran perquè els subjectes de la investigació continuen els seus estudis en relació al seu futur professional. Aquestes realitats es ...
    • openAccess   Les Habilitats Socials, clau per a la millora de la convivència a les aules de l'E.S.O. Una proposta innovadora 

      Zafón Celades, Tamara; Ballester Serrano, Amanda Universitat Jaume I (2012)
      Les Habilitats Socials cobren especial rellevància en diferents àmbits per l'existència de relacions entre la competència social en els joves i el posterior funcionament social, acadèmic i psicològic. Bandura (1976) ...