Estudi de cas sobre orientació professional i vocacional en adolescents amb Trastorn d’Asperger
Impacto
Scholar |
Otros documentos de la autoría: Zorrilla Silvestre, Lorena; Bou Sospedra, Laura; Robledo Vilaroig, Sara
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/10
comunitat-uji-handle2:10234/158177
comunitat-uji-handle3:10234/76326
comunitat-uji-handle4:10234/76327
REVISTESMetadatos
Título
Estudi de cas sobre orientació professional i vocacional en adolescents amb Trastorn d’AspergerFecha de publicación
2012Editor
Universitat Jaume IISSN
1139-5486Cita bibliográfica
Zorrilla Silvestre, Lorena;Bou Sospedra, Laura;Robledo Vilaroig, Sara.Estudi de cas sobre orientació professional i vocacional en adolescents amb Trastorn d’Asperger .Fòrum de recerca, 2012, núm. 17, p.987-998Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/articlePalabras clave / Materias
Filosofía | Philosophy | Philosophie | History | Histoire | Historia | Ciències de la comunicació | Communication Sciences | Sciences de la Communication | Ciencias de la comunicación | Filología | Philologie | Philology | Traducció i Interpretació | Translation and Interpretation | Traduction et interprétation | Traducción e Interpretación | Asperger | Orientació | Expectatives | Interessos | Aptituds i actitud
Resumen
Aquest estudi de cas pretén conèixer quins són els factors més
rellevants que influiran perquè els subjectes de la investigació continuen
els seus estudis en relació al seu futur professional. Aquestes realitats ... [+]
Aquest estudi de cas pretén conèixer quins són els factors més
rellevants que influiran perquè els subjectes de la investigació continuen
els seus estudis en relació al seu futur professional. Aquestes realitats es
perfilen a partir d'una sèrie de factors bàsics: historial acadèmic, relacions
interpersonals, característiques personals, habilitats / aptituds,
expectatives, actitud davant els estudis / trastorn, suports i autonomia,
sobre els quals s'indaga a través d'entrevistes semiestructurades a la
família, jove, orientadora i tutora.
El sistema d'anàlisi i categorització de la informació permet esbossar
els temes recurrents i divergents de cada factor en cada un dels casos. Les
conclusions extretes són independents per a cada un dels casos,
coincidint tots dos en què els factors que influeixen són dues: les
característiques persones i la família. [-]
Descripción
Dissetenes Jornades de Foment de la Investigació de la FCHS (Any 2012)
Publicado en
Fòrum de recerca nº 17,2012Derechos de acceso
info:eu-repo/semantics/openAccess