Mostrar el registro sencillo del ítem
Art contemporani, per què no?
dc.contributor.author | Almodóvar Fernández, Marta | |
dc.contributor.author | Castillo Gil, María del Mar | |
dc.contributor.author | Fabregat Fabregat, Andrea | |
dc.date.accessioned | 2013-12-03T16:37:41Z | |
dc.date.available | 2013-12-03T16:37:41Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.citation | Almodóvar Fernández, Marta;Castillo Gil, María del Mar;Fabregat Fabregat, Andrea .Art contemporani, per què no?.Fòrum de recerca, 2012, núm. 17, p.999-1018 | ca_CA |
dc.identifier.issn | 1139-5486 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/77051 | |
dc.description | Dissetenes Jornades de Foment de la Investigació de la FCHS (Any 2012) | ca_CA |
dc.description.abstract | Aquest projecte sorgeix com a conseqüència d’un replantejament de la metodologia emprada en l'educació de les arts visuals en les aules de Primària. Tot i que a l’etapa d’Infantil s’acostuma a treballar l’art d’una forma prou activa, a l’arribar a Primària, molts docents tornen al llibre; en el cas d’aquells que decideixen aventurar-se i abandonar-ho, moltes vegades no saben molt bé com treballar-lo. El que pretenem amb aquest treball és plantejar una línia d’acció pràctica i dinàmica, adaptable a les escoles (que no supose grans modificacions de l’aula ni elevats costos econòmics), que tinga en compte i aprofite els recursos artístics de la nostra ciutat (museus i galeries) i que, anant més enllà, done cabuda a l’art contemporani, un moviment artístic que tantes possibilitats ens pot oferir. Aquest treball até tant als objectius, la metodologia, les activitats, el procés d’avaluació del projecte com als materials que es necessiten per a la seua implementació i construcció, un protocol per a que els mestres el seguisquen en cas de fer una eixida (en aquest cas a algun espai artístic de Castelló) o les possibles dificultats que pugueren sorgir al llarg del projecte i la forma de solucionar-les. | ca_CA |
dc.format.extent | 20 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.relation.isPartOf | Fòrum de recerca nº 17,2012 | ca_CA |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/ | * |
dc.subject | Filosofía | ca_CA |
dc.subject | Philosophy | ca_CA |
dc.subject | Philosophie | ca_CA |
dc.subject | History | ca_CA |
dc.subject | Histoire | ca_CA |
dc.subject | Historia | ca_CA |
dc.subject | Ciències de la comunicació | ca_CA |
dc.subject | Communication Sciences | ca_CA |
dc.subject | Sciences de la Communication | ca_CA |
dc.subject | Ciencias de la comunicación | ca_CA |
dc.subject | Filología | ca_CA |
dc.subject | Philologie | ca_CA |
dc.subject | Philology | ca_CA |
dc.subject | Traducció i Interpretació | ca_CA |
dc.subject | Translation and Interpretation | ca_CA |
dc.subject | Traduction et interprétation | ca_CA |
dc.subject | Traducción e Interpretación | ca_CA |
dc.subject | Metodologia | ca_CA |
dc.subject | Educació artística | ca_CA |
dc.subject | Arts visuals | ca_CA |
dc.subject | Educació Primària | ca_CA |
dc.subject | Espais artístics | ca_CA |
dc.title | Art contemporani, per què no? | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | ca_CA |
dc.identifier.doi | http://dx.doi.org/10.6035/ForumRecerca.2012.17.65 | |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca_CA |