Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorAlmodóvar Fernández, Marta
dc.contributor.authorCastillo Gil, María del Mar
dc.contributor.authorFabregat Fabregat, Andrea
dc.date.accessioned2013-12-03T16:37:41Z
dc.date.available2013-12-03T16:37:41Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.citationAlmodóvar Fernández, Marta;Castillo Gil, María del Mar;Fabregat Fabregat, Andrea .Art contemporani, per què no?.Fòrum de recerca, 2012, núm. 17, p.999-1018ca_CA
dc.identifier.issn1139-5486
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/77051
dc.descriptionDissetenes Jornades de Foment de la Investigació de la FCHS (Any 2012)ca_CA
dc.description.abstractAquest projecte sorgeix com a conseqüència d’un replantejament de la metodologia emprada en l'educació de les arts visuals en les aules de Primària. Tot i que a l’etapa d’Infantil s’acostuma a treballar l’art d’una forma prou activa, a l’arribar a Primària, molts docents tornen al llibre; en el cas d’aquells que decideixen aventurar-se i abandonar-ho, moltes vegades no saben molt bé com treballar-lo. El que pretenem amb aquest treball és plantejar una línia d’acció pràctica i dinàmica, adaptable a les escoles (que no supose grans modificacions de l’aula ni elevats costos econòmics), que tinga en compte i aprofite els recursos artístics de la nostra ciutat (museus i galeries) i que, anant més enllà, done cabuda a l’art contemporani, un moviment artístic que tantes possibilitats ens pot oferir. Aquest treball até tant als objectius, la metodologia, les activitats, el procés d’avaluació del projecte com als materials que es necessiten per a la seua implementació i construcció, un protocol per a que els mestres el seguisquen en cas de fer una eixida (en aquest cas a algun espai artístic de Castelló) o les possibles dificultats que pugueren sorgir al llarg del projecte i la forma de solucionar-les.ca_CA
dc.format.extent20 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.relation.isPartOfFòrum de recerca nº 17,2012ca_CA
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/*
dc.subjectFilosofíaca_CA
dc.subjectPhilosophyca_CA
dc.subjectPhilosophieca_CA
dc.subjectHistoryca_CA
dc.subjectHistoireca_CA
dc.subjectHistoriaca_CA
dc.subjectCiències de la comunicacióca_CA
dc.subjectCommunication Sciencesca_CA
dc.subjectSciences de la Communicationca_CA
dc.subjectCiencias de la comunicaciónca_CA
dc.subjectFilologíaca_CA
dc.subjectPhilologieca_CA
dc.subjectPhilologyca_CA
dc.subjectTraducció i Interpretacióca_CA
dc.subjectTranslation and Interpretationca_CA
dc.subjectTraduction et interprétationca_CA
dc.subjectTraducción e Interpretaciónca_CA
dc.subjectMetodologiaca_CA
dc.subjectEducació artísticaca_CA
dc.subjectArts visualsca_CA
dc.subjectEducació Primàriaca_CA
dc.subjectEspais artísticsca_CA
dc.titleArt contemporani, per què no?ca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleca_CA
dc.identifier.doihttp://dx.doi.org/10.6035/ForumRecerca.2012.17.65
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como: http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/