Art contemporani, per què no?
Impacto
Scholar |
Otros documentos de la autoría: Almodóvar Fernández, Marta; Castillo Gil, María del Mar; Fabregat Fabregat, Andrea
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/10
comunitat-uji-handle2:10234/158177
comunitat-uji-handle3:10234/76326
comunitat-uji-handle4:10234/76327
REVISTESMetadatos
Título
Art contemporani, per què no?Fecha de publicación
2012Editor
Universitat Jaume IISSN
1139-5486Cita bibliográfica
Almodóvar Fernández, Marta;Castillo Gil, María del Mar;Fabregat Fabregat, Andrea .Art contemporani, per què no?.Fòrum de recerca, 2012, núm. 17, p.999-1018Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/articlePalabras clave / Materias
Filosofía | Philosophy | Philosophie | History | Histoire | Historia | Ciències de la comunicació | Communication Sciences | Sciences de la Communication | Ciencias de la comunicación | Filología | Philologie | Philology | Traducció i Interpretació | Translation and Interpretation | Traduction et interprétation | Traducción e Interpretación | Metodologia | Educació artística | Arts visuals | Educació Primària | Espais artístics
Resumen
Aquest projecte sorgeix com a conseqüència d’un replantejament de
la metodologia emprada en l'educació de les arts visuals en les aules de
Primària. Tot i que a l’etapa d’Infantil s’acostuma a treballar l’art d’una ... [+]
Aquest projecte sorgeix com a conseqüència d’un replantejament de
la metodologia emprada en l'educació de les arts visuals en les aules de
Primària. Tot i que a l’etapa d’Infantil s’acostuma a treballar l’art d’una
forma prou activa, a l’arribar a Primària, molts docents tornen al llibre; en
el cas d’aquells que decideixen aventurar-se i abandonar-ho, moltes
vegades no saben molt bé com treballar-lo. El que pretenem amb aquest
treball és plantejar una línia d’acció pràctica i dinàmica, adaptable a les
escoles (que no supose grans modificacions de l’aula ni elevats costos
econòmics), que tinga en compte i aprofite els recursos artístics de la
nostra ciutat (museus i galeries) i que, anant més enllà, done cabuda a
l’art contemporani, un moviment artístic que tantes possibilitats ens pot
oferir. Aquest treball até tant als objectius, la metodologia, les activitats,
el procés d’avaluació del projecte com als materials que es necessiten per
a la seua implementació i construcció, un protocol per a que els mestres
el seguisquen en cas de fer una eixida (en aquest cas a algun espai artístic
de Castelló) o les possibles dificultats que pugueren sorgir al llarg del
projecte i la forma de solucionar-les. [-]
Descripción
Dissetenes Jornades de Foment de la Investigació de la FCHS (Any 2012)
Publicado en
Fòrum de recerca nº 17,2012Derechos de acceso
info:eu-repo/semantics/openAccess