Capacitat predictiva de les variables atribucionals sobre el rendiment acadèmic en Matemàtiques
Ver/ Abrir
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/10
comunitat-uji-handle2:10234/158177
comunitat-uji-handle3:10234/76326
comunitat-uji-handle4:10234/172562
REVISTESMetadatos
Título
Capacitat predictiva de les variables atribucionals sobre el rendiment acadèmic en MatemàtiquesAutoría
Fecha de publicación
2015Editor
Universitat Jaume IISSN
1139-5486Cita bibliográfica
MOLINERO CLARAMUNT, Vicente. Capacitat predictiva de les variables atribucionals sobre el rendiment acadèmic en Matemàtiques. Fòrum de recerca, 2015, núm. 20, p. 381-393.Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/articlePalabras clave / Materias
Resumen
S’analitza longitudinalment la capacitat predictiva d’un conjunt de
variables d’estil atribucional cap a l’aprenentatge sobre el rendiment
acadèmic en l’àrea de Matemàtiques. Les anàlisis correlacionals i de
regressió ... [+]
S’analitza longitudinalment la capacitat predictiva d’un conjunt de
variables d’estil atribucional cap a l’aprenentatge sobre el rendiment
acadèmic en l’àrea de Matemàtiques. Les anàlisis correlacionals i de
regressió múltiple es realitzen sobre les dades avaluades en dos moments
en una mostra (N = 180) de subjectes que abasta des d’Educació Infantil 5
anys fins a 2n curs d’Educació Primària en contextos educatius formals.
S’obté que la dimensió atribucional amb més poder predictiu és la
internalitat positiva. Els resultats es discuteixen en termes de les seues
implicacions teòriques i pràctiques per a la millora del procés
d’ensenyament-aprenentatge. [-]
Descripción
XX Jornades de Foment de la Investigació de la Facultat de Ciències Humanes i Socials (Any 2015)
Publicado en
Fòrum de recerca, 2015, núm. 20Derechos de acceso
info:eu-repo/semantics/openAccess