2024-03-29T15:35:47Zhttps://repositori.uji.es/oai/requestoai:repositori.uji.es:10234/1726152019-11-18T15:00:21Zcom_10234_76326com_10234_158177com_10234_10col_10234_172562
00925njm 22002777a 4500
dc
Molinero Claramunt, Vicente
author
2015
S’analitza longitudinalment la capacitat predictiva d’un conjunt de
variables d’estil atribucional cap a l’aprenentatge sobre el rendiment
acadèmic en l’àrea de Matemàtiques. Les anàlisis correlacionals i de
regressió múltiple es realitzen sobre les dades avaluades en dos moments
en una mostra (N = 180) de subjectes que abasta des d’Educació Infantil 5
anys fins a 2n curs d’Educació Primària en contextos educatius formals.
S’obté que la dimensió atribucional amb més poder predictiu és la
internalitat positiva. Els resultats es discuteixen en termes de les seues
implicacions teòriques i pràctiques per a la millora del procés
d’ensenyament-aprenentatge.
MOLINERO CLARAMUNT, Vicente. Capacitat predictiva de les variables atribucionals sobre el rendiment acadèmic en Matemàtiques. Fòrum de recerca, 2015, núm. 20, p. 381-393.
1139-5486
http://hdl.handle.net/10234/172615
ttp://dx.doi.org/10.6035/ForumRecerca.2015.20.27
estil atribucional
rendiment acadèmic
matemàtiques
Educació Infantil
Educació Primària
internalitat positiva
Capacitat predictiva de les variables atribucionals sobre el rendiment acadèmic en Matemàtiques