Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorMolinero Claramunt, Vicente
dc.date.accessioned2018-02-05T07:50:30Z
dc.date.available2018-02-05T07:50:30Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationMOLINERO CLARAMUNT, Vicente. Capacitat predictiva de les variables atribucionals sobre el rendiment acadèmic en Matemàtiques. Fòrum de recerca, 2015, núm. 20, p. 381-393.ca_CA
dc.identifier.issn1139-5486
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/172615
dc.descriptionXX Jornades de Foment de la Investigació de la Facultat de Ciències Humanes i Socials (Any 2015)ca_CA
dc.description.abstractS’analitza longitudinalment la capacitat predictiva d’un conjunt de variables d’estil atribucional cap a l’aprenentatge sobre el rendiment acadèmic en l’àrea de Matemàtiques. Les anàlisis correlacionals i de regressió múltiple es realitzen sobre les dades avaluades en dos moments en una mostra (N = 180) de subjectes que abasta des d’Educació Infantil 5 anys fins a 2n curs d’Educació Primària en contextos educatius formals. S’obté que la dimensió atribucional amb més poder predictiu és la internalitat positiva. Els resultats es discuteixen en termes de les seues implicacions teòriques i pràctiques per a la millora del procés d’ensenyament-aprenentatge.ca_CA
dc.format.extent13 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.relation.isPartOfFòrum de recerca, 2015, núm. 20ca_CA
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/*
dc.subjectestil atribucionalca_CA
dc.subjectrendiment acadèmicca_CA
dc.subjectmatemàtiquesca_CA
dc.subjectEducació Infantilca_CA
dc.subjectEducació Primàriaca_CA
dc.subjectinternalitat positivaca_CA
dc.titleCapacitat predictiva de les variables atribucionals sobre el rendiment acadèmic en Matemàtiquesca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleca_CA
dc.identifier.doittp://dx.doi.org/10.6035/ForumRecerca.2015.20.27
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como: http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/