La contribució de les valoracions paternes mitjançant el CCC-2 sobre aspectes estructurals del llenguatge en nens i nenes amb Trastorn Específic del Llenguatge (TEL)
Impacto
Scholar |
Otros documentos de la autoría: Garcia-Molina, Irene; Clemente Estevan, Rosa Ana; Andrés-Roqueta, Clara; Jara Jiménez, Pilar
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/10
comunitat-uji-handle2:10234/158177
comunitat-uji-handle3:10234/76326
comunitat-uji-handle4:10234/131968
REVISTESMetadatos
Título
La contribució de les valoracions paternes mitjançant el CCC-2 sobre aspectes estructurals del llenguatge en nens i nenes amb Trastorn Específic del Llenguatge (TEL)Autoría
Fecha de publicación
2013Editor
Universitat Jaume IISSN
1139-5486Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/articlePalabras clave / Materias
Filosofia | Filosofía | Philosophy | Història | Historia | History | Art | Arte | Arts | Educació | Educación | Education | Ciències de la Comunicació | Ciencias de la Comunicación | Communication Sciences | Filologia | Filología | Filology | Traducció i Interpretació | Traducción e Interpretación | Translation and Interpretation | CCC-2 | components estructurals del llenguatge | mesures directes | mesures indirectes | trastorn específic del llenguatge | children’s communication checklist-2 | language disorders | trastorns del llenguatge | trastorno del lenguaje
Descripción
XVIII Jornades de Foment de la Investigació de la Facultat de Ciències Humanes i Socials (Any 2013)
Publicado en
Fòrum de recerca nº 18, 2013, pp. 453-462Derechos de acceso
info:eu-repo/semantics/openAccess
Aparece en las colecciones
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como: http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título, autoría o Palabra clave.
-
L’opinió dels pares a través del ccc-2 (Children’s Communication Checklist-2) en la seva part pragmàtica, com a eina diferencial en el diagnòstic de nens i nenes amb TEL (Trastorn Específic de Llenguatge)
Garcia-Molina, Irene; Clemente Estevan, Rosa Ana; Andrés-Roqueta, Clara; Jara Jiménez, Pilar Universitat Jaume I (2015)La recerca d’una mesura acurada per al llenguatge funcional és avui en dia una tasca difícil de dur a terme. Des de la literatura psicològica s’utilitza freqüentment l’opinió dels més propers per tal d’ampliar i completar ... -
Llenguatge sexista en l’àmbit administratiu: el problema de l’ús del masculí com a gènere no marcat. Possibles solucions des de la traducció i la correcció de textos
Cobo Kuonen, Belén Universitat Jaume I (2019-06-11)Avui dia, l’ús del llenguatge sexista és un tema de gran controvèrsia, així com els estudis feministes i de gènere que s’encarreguen de proporcionar noves alternatives a aquests problemes mitjançant guies i manuals de ... -
La representació de la dona i els usos lingüístics. Revisió d’estudis sobre la interacció entre les formes masculines i el biaix de gènere
Monzó-Nebot, Esther Escola d’Administració Pública de Catalunya (2021-12)El llenguatge inclusiu des de la perspectiva de gènere ha cobrat importància en les societats modernes com a mesura política per potenciar la igualtat de gènere. Els canvis necessaris per parlar de maneres no masclistes ...