Mostrar el registro sencillo del ítem
La contribució de les valoracions paternes mitjançant el CCC-2 sobre aspectes estructurals del llenguatge en nens i nenes amb Trastorn Específic del Llenguatge (TEL)
dc.contributor.author | Garcia-Molina, Irene | |
dc.contributor.author | Clemente Estevan, Rosa Ana | |
dc.contributor.author | Andrés-Roqueta, Clara | |
dc.contributor.author | Jara Jiménez, Pilar | |
dc.date.accessioned | 2015-09-16T10:11:08Z | |
dc.date.available | 2015-09-16T10:11:08Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.issn | 1139-5486 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/132505 | |
dc.description | XVIII Jornades de Foment de la Investigació de la Facultat de Ciències Humanes i Socials (Any 2013) | ca_CA |
dc.format.extent | 10 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.relation.isPartOf | Fòrum de recerca nº 18, 2013, pp. 453-462 | ca_CA |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/ | * |
dc.subject | Filosofia | ca_CA |
dc.subject | Filosofía | ca_CA |
dc.subject | Philosophy | ca_CA |
dc.subject | Història | ca_CA |
dc.subject | Historia | ca_CA |
dc.subject | History | ca_CA |
dc.subject | Art | ca_CA |
dc.subject | Arte | ca_CA |
dc.subject | Arts | ca_CA |
dc.subject | Educació | ca_CA |
dc.subject | Educación | ca_CA |
dc.subject | Education | ca_CA |
dc.subject | Ciències de la Comunicació | ca_CA |
dc.subject | Ciencias de la Comunicación | ca_CA |
dc.subject | Communication Sciences | ca_CA |
dc.subject | Filologia | ca_CA |
dc.subject | Filología | ca_CA |
dc.subject | Filology | ca_CA |
dc.subject | Traducció i Interpretació | ca_CA |
dc.subject | Traducción e Interpretación | ca_CA |
dc.subject | Translation and Interpretation | ca_CA |
dc.subject | CCC-2 | ca_CA |
dc.subject | components estructurals del llenguatge | ca_CA |
dc.subject | mesures directes | ca_CA |
dc.subject | mesures indirectes | ca_CA |
dc.subject | trastorn específic del llenguatge | ca_CA |
dc.subject | children’s communication checklist-2 | ca_CA |
dc.subject | language disorders | ca_CA |
dc.subject | trastorns del llenguatge | ca_CA |
dc.subject | trastorno del lenguaje | ca_CA |
dc.title | La contribució de les valoracions paternes mitjançant el CCC-2 sobre aspectes estructurals del llenguatge en nens i nenes amb Trastorn Específic del Llenguatge (TEL) | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | ca_CA |
dc.identifier.doi | http://dx.doi.org/10.6035/ForumRecerca.2013.30 | |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca_CA |