Listar Fòrum de recerca 09/ 2003-2004 por autoría "faa87ba1-3653-4ebf-9bab-4af3927fd82e"
Mostrando ítems 1-2 de 2
-
Autoeficàcia i satisfacció laboral dels titulats de la UJI i la seua relació amb les experiències durant els estudis
Burriel Calvet, Joan Raül; Beas-Collado, Maria Isabel Universitat Jaume I (2003)L’objectiu d’aquest estudi és explorar de l’autoeficàcia i la satisfacció laboral amb l’ocupació dels titulats de la Universitat Jaume I de les promocions de 1998, 1999 i 2000, relacionant aquests èxits laborals amb ... -
¿Existe un desajuste entre la percepción de calidad de los empleados y clientes?
Ventura, Mercedes; Grau, Rosa; Llorens Gumbau, Susana; García Renedo, Mónica; Burriel Calvet, Joan Raül Universitat Jaume I (2003)La calidad de servicio se ha convertido en un tema de gran importancia para la dirección empresarial y distintos ámbitos de investigación, básicamente por su capacidad para generar ventaja competitiva y mantener o aumentar ...