Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorBort Pastor, Sofia
dc.contributor.authorGimeno Martínez, Ana
dc.contributor.authorMorales Recio, Manoli
dc.contributor.authorRenau Escrig, Clara
dc.date.accessioned2013-12-03T15:56:04Z
dc.date.available2013-12-03T15:56:04Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.citationBort Pastor, Sofia;Gimeno Martínez, Ana;Morales Recio, Manoli;Renau Escrig, Clara .Les emocions a l’Educació Infantil Detecció de necessitats .Fòrum de recerca, 2012, núm. 17, p.893-902ca_CA
dc.identifier.issn1139-5486
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/77015
dc.descriptionDissetenes Jornades de Foment de la Investigació de la FCHS (Any 2012)ca_CA
dc.description.abstractAquesta investigació tracta de les emocions en l’Educació Infantil. El que es pretén és comprovar si el treball de les emocions és suficient i adequat a les escoles, així com demostrar la importància d’aquestes. Per això, hem dissenyat un qüestionari dirigit al professorat que consta de dues parts (una personal i l’altra professional), i que ens dóna informació sobre com treballen les seues pròpies emocions i com les treballen amb l’alumnat dintre de l’aula. Aquest es va passar a una mostra composada per tres mestres d’Educació Infantil d’un centre públic de la província de Castelló. Els resultats obtinguts van afirmar la necessitat del treball emocional a les aules, tot i que també es va demostrar l’interès de les docents sobre el tema. A partir d’aquests resultats, es va dissenyar un projecte d’innovació educativa per a intervenir en el treball de les emocions, tant dintre de l’aula amb l’alumnat, com amb les famílies i amb el professorat.ca_CA
dc.format.extent10 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.relation.isPartOfFòrum de recerca nº 17,2012ca_CA
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/*
dc.subjectFilosofíaca_CA
dc.subjectPhilosophyca_CA
dc.subjectPhilosophieca_CA
dc.subjectHistoryca_CA
dc.subjectHistoireca_CA
dc.subjectHistoriaca_CA
dc.subjectCiències de la comunicacióca_CA
dc.subjectCommunication Sciencesca_CA
dc.subjectSciences de la Communicationca_CA
dc.subjectCiencias de la comunicaciónca_CA
dc.subjectFilologíaca_CA
dc.subjectPhilologieca_CA
dc.subjectPhilologyca_CA
dc.subjectTraducció i Interpretacióca_CA
dc.subjectTranslation and Interpretationca_CA
dc.subjectTraduction et interprétationca_CA
dc.subjectTraducción e Interpretaciónca_CA
dc.subjectIntel·ligència emocionalca_CA
dc.subjectEducació Infantilca_CA
dc.subjectFamíliesca_CA
dc.subjectAlumnatca_CA
dc.subjectProfessoratca_CA
dc.titleLes emocions a l’Educació Infantil Detecció de necessitatsca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleca_CA
dc.identifier.doihttp://dx.doi.org/10.6035/ForumRecerca.2012.17.56
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como: http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/