Mostrar el registro sencillo del ítem
Les emocions a l’Educació Infantil Detecció de necessitats
dc.contributor.author | Bort Pastor, Sofia | |
dc.contributor.author | Gimeno Martínez, Ana | |
dc.contributor.author | Morales Recio, Manoli | |
dc.contributor.author | Renau Escrig, Clara | |
dc.date.accessioned | 2013-12-03T15:56:04Z | |
dc.date.available | 2013-12-03T15:56:04Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.citation | Bort Pastor, Sofia;Gimeno Martínez, Ana;Morales Recio, Manoli;Renau Escrig, Clara .Les emocions a l’Educació Infantil Detecció de necessitats .Fòrum de recerca, 2012, núm. 17, p.893-902 | ca_CA |
dc.identifier.issn | 1139-5486 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/77015 | |
dc.description | Dissetenes Jornades de Foment de la Investigació de la FCHS (Any 2012) | ca_CA |
dc.description.abstract | Aquesta investigació tracta de les emocions en l’Educació Infantil. El que es pretén és comprovar si el treball de les emocions és suficient i adequat a les escoles, així com demostrar la importància d’aquestes. Per això, hem dissenyat un qüestionari dirigit al professorat que consta de dues parts (una personal i l’altra professional), i que ens dóna informació sobre com treballen les seues pròpies emocions i com les treballen amb l’alumnat dintre de l’aula. Aquest es va passar a una mostra composada per tres mestres d’Educació Infantil d’un centre públic de la província de Castelló. Els resultats obtinguts van afirmar la necessitat del treball emocional a les aules, tot i que també es va demostrar l’interès de les docents sobre el tema. A partir d’aquests resultats, es va dissenyar un projecte d’innovació educativa per a intervenir en el treball de les emocions, tant dintre de l’aula amb l’alumnat, com amb les famílies i amb el professorat. | ca_CA |
dc.format.extent | 10 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.relation.isPartOf | Fòrum de recerca nº 17,2012 | ca_CA |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/ | * |
dc.subject | Filosofía | ca_CA |
dc.subject | Philosophy | ca_CA |
dc.subject | Philosophie | ca_CA |
dc.subject | History | ca_CA |
dc.subject | Histoire | ca_CA |
dc.subject | Historia | ca_CA |
dc.subject | Ciències de la comunicació | ca_CA |
dc.subject | Communication Sciences | ca_CA |
dc.subject | Sciences de la Communication | ca_CA |
dc.subject | Ciencias de la comunicación | ca_CA |
dc.subject | Filología | ca_CA |
dc.subject | Philologie | ca_CA |
dc.subject | Philology | ca_CA |
dc.subject | Traducció i Interpretació | ca_CA |
dc.subject | Translation and Interpretation | ca_CA |
dc.subject | Traduction et interprétation | ca_CA |
dc.subject | Traducción e Interpretación | ca_CA |
dc.subject | Intel·ligència emocional | ca_CA |
dc.subject | Educació Infantil | ca_CA |
dc.subject | Famílies | ca_CA |
dc.subject | Alumnat | ca_CA |
dc.subject | Professorat | ca_CA |
dc.title | Les emocions a l’Educació Infantil Detecció de necessitats | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | ca_CA |
dc.identifier.doi | http://dx.doi.org/10.6035/ForumRecerca.2012.17.56 | |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca_CA |