Mostrar el registro sencillo del ítem
De l’aprenentatge cooperatiu a les comunitats d’aprenentatge
dc.contributor.author | Parra Rodríguez, Sonia | |
dc.contributor.author | Vidal Bellés, Estela | |
dc.contributor.author | Zancada Arias, Lara | |
dc.date.accessioned | 2013-11-28T11:18:39Z | |
dc.date.available | 2013-11-28T11:18:39Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.citation | Parra Rodríguez, Sonia; Vidal Bellés, Estela; Zancada Arias, Lara .De l’aprenentatge cooperatiu a les comunitats d’aprenentatge.Fòrum de recerca, 2012, núm. 17, p.289-306 | ca_CA |
dc.identifier.issn | 1139-5486 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/76556 | |
dc.description | Dissetenes Jornades de Foment de la Investigació de la FCHS (Any 2012) | ca_CA |
dc.description.abstract | Ens proposem exposar un projecte d'investigació que persegueix superar el “fonamentalisme” a través d'experiències educatives d'èxit demostrades en la comunitat científica. En aquest sentit, la nostra investigació parteix de l'aprenentatge cooperatiu i conclou amb la descoberta de les comunitats d'aprenentatge. Per tant, tractem d'explorar sobre experiències educatives d'avantguarda pedagògica que produeixen transformacions personals i socials, amb el propòsit de materialitzar els coneixements teòrics i pràctics adquirits a les aules. Tot això, utilitzant com a principal mètode d'investigació qualitativa l'entrevista, la qual ens ha facilitat conèixer experiències viscudes i explicades en primera persona per un mestre tutor de sisè de primària que treballa en classe de forma cooperativa a més, de la subdirectora del Centre Especial d'Investigació en Teories i Pràctiques que superen les Desigualtats (CREA) i per últim, el professorat i l'estudiantat d'una comunitat d'aprenentatge que pertany al Projecte Includ-ed. | ca_CA |
dc.description.abstract | We intend to expose a research project that aims overcome the " fundamentalism " through educational experiences of success demonstrated in the scientific community . In this sense, our research based on cooperative learning and concludes with discovery learning communities . Therefore , we try explore cutting-edge educational experiences teaching personal and social transformations that occur , in order to materialize the knowledge and skills acquired in the classroom. All this , using as the main method of qualitative research interview , which has given us experiences and learn told in first person by a teacher to tutor sixth grade working cooperatively in class and also the Deputy the Centre for Research in Theories and Practices that exceed Inequalities ( CREA ) and finally , teachers and students of learning community that belongs to Project included. | ca_CA |
dc.format.extent | 18 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.relation.isPartOf | Fòrum de recerca nº 17,2012 | ca_CA |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/ | * |
dc.subject | Filosofía | ca_CA |
dc.subject | Philosophy | ca_CA |
dc.subject | Philosophie | ca_CA |
dc.subject | History | ca_CA |
dc.subject | Histoire | ca_CA |
dc.subject | Historia | ca_CA |
dc.subject | Ciències de la comunicació | ca_CA |
dc.subject | Communication Sciences | ca_CA |
dc.subject | Sciences de la Communication | ca_CA |
dc.subject | Ciencias de la comunicación | ca_CA |
dc.subject | Filología | ca_CA |
dc.subject | Philologie | ca_CA |
dc.subject | Philology | ca_CA |
dc.subject | Traducció i Interpretació | ca_CA |
dc.subject | Translation and Interpretation | ca_CA |
dc.subject | Traduction et interprétation | ca_CA |
dc.subject | Traducción e Interpretación | ca_CA |
dc.subject | Communauté d'apprentissage | ca_CA |
dc.subject | Comunitat d’aprenentatge | ca_CA |
dc.subject | Metodologia Comunicativa Crítica | ca_CA |
dc.subject | Aprenentatge Dialògic | ca_CA |
dc.subject | Educació Inclusiva | ca_CA |
dc.subject | Autoformació | ca_CA |
dc.subject | Learning Communities | ca_CA |
dc.subject | Critical communicative methodology | ca_CA |
dc.subject | Dialogic learning | ca_CA |
dc.subject | Inclusive Education | ca_CA |
dc.subject | Self learning | ca_CA |
dc.subject | Méthodologie de communication critique | ca_CA |
dc.subject | Éducation inclusive | ca_CA |
dc.subject | Apprentissage dialogique | ca_CA |
dc.title | De l’aprenentatge cooperatiu a les comunitats d’aprenentatge | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | ca_CA |
dc.identifier.doi | http://dx.doi.org/10.6035/ForumRecerca.2012.17.18 | |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca_CA |