Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributor.authorAkinwale, Akeem Ayofe
dc.date.accessioned2018-09-27T07:59:13Z
dc.date.available2018-09-27T07:59:13Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationAKINWALE, Akeem Ayofe. Youth Music Production and Consumption in Africa. kult-ur: revista interdisciplinària sobre la cultura de la ciutat, 2018, vol. 5, no 9, p. 105-134.ca_CA
dc.identifier.issn2386-5458
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/176329
dc.description.abstractDavant la necessitat de promoure perspectives que van més enllà de les narracions familiars dels problemes socials entre els joves, aquest article examina la seua contribució a la producció i al consum de la música popular a l’Àfrica. Les dades utilitzades per a aquest article es van extreure d’una revisió sistemàtica de la bibliografia pertinent i de les teories com ara l’estructuració, l’africologia, la difusió de la innovació i el comportament planificat. Aquestes teories es van sintetitzar per comprendre millor el paper que juguen els joves en la producció i el consum de la música popular a l’Àfrica. Les troballes van revelar que molts joves han contribuït significativament a la producció de música popular a l’Àfrica, mentre que alguns també han fomentat el seu consum mitjançant el desenvolupament de l’esperit emprenedor en la indústria de la música a l’Àfrica. En conclusió, la producció musical s’ha convertit en una font viable de supervivència per a molts joves, així com un mitjà segur d’entreteniment per a particulars i organitzacions corporatives a l’Àfrica. En examinar diversos casos de producció i consum de música a l’Àfrica, aquest article estableix una conversa intercultural sobre la visibilitat i la importància dels joves en la producció i el consum de la música popular a l’Àfrica. Això demostra que els responsables polítics i altres actors del desenvolupament juvenil poden animar els joves a explorar oportunitats empresarials en la indústria musical com a catalitzador del desenvolupament sostenible a l’Àfrica.ca_CA
dc.description.abstractIn view of the need to promote perspectives that move beyond the familiar narratives of social problems among young people, this article examines their contribution to the production and consumption of popular music in Africa. The data used for this article were taken from a systematic review of the relevant literature and insights from theories such as structuration, Afrikology, diffusion of innovation and planned behaviour. These theories were synthesised for a better understanding of the role young people play in the production and consumption of popular music in Africa. The findings revealed that many youths have contributed significantly to the production of popular music in Africa, while some have also encouraged its consumption by developing entrepreneurship in the music industry in Africa. In conclusion, music production has become a viable source of survival for many youths, as well as a reliable means of entertainment for individuals and corporate organisations in Africa. By examining several cases of music production and consumption across Africa, this article establishes a cross-cultural conversation about the visibility and significance of youths in the production and consumption of popular music in Africa. This shows that policymakers and other stakeholders in youth development can encourage youth people to explore entrepreneurial opportunities in the music industry as a catalyst for sustainable development in Africa.ca_CA
dc.description.abstractEn vista de la necesidad de promover perspectivas que van más allá de las narrativas familiares de los problemas sociales entre los jóvenes, este artículo examina su contribución a la producción y el consumo de música popular en África. Los datos utilizados para este artículo se tomaron de una revisión sistemática de la literatura relevante y de las perspectivas de teorías tales como la estructuración, la afrikología, la difusión de la innovación y el comportamiento planificado. Estas teorías fueron sintetizadas para una mejor comprensión del papel que los jóvenes juegan en la producción y el consumo de la música popular en África. Los resultados revelaron que muchos jóvenes han contribuido significativamente a la producción de música popular en África, mientras que otros también han fomentado su consumo mediante el desarrollo de la iniciativa empresarial en la industria de la música en África. En conclusión, la producción musical se ha convertido en una fuente viable de supervivencia para muchos jóvenes, así como un medio confiable de entretenimiento para individuos y organizaciones corporativas en África. Al examinar varios casos de producción y consumo de música en África, este artículo establece una conversación intercultural sobre la visibilidad y la importancia de los jóvenes en la producción y el consumo de música popular en África. Esto muestra que los encargados de formular políticas y otras partes interesadas en el desarrollo de la juventud pueden alentar a los jóvenes a explorar las oportunidades empresariales en la industria de la música como un catalizador para el desarrollo sostenible en África.ca_CA
dc.format.extent30 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isoengca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume I. Servei d'Activitats Socioculturals (SASC)ca_CA
dc.publisherSeminari Permanent d'Aprenentatge en Participació Comunitària 'Garbell'ca_CA
dc.relation.isPartOfkult-ur: revista interdisciplinària sobre la cultura de la ciutat, 2018, vol. 5, no 9ca_CA
dc.rightsAtribución-NoComercial 4.0 Internacional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/*
dc.subjectAfricaca_CA
dc.subjectmusic productionca_CA
dc.subjectmusic consumptionca_CA
dc.subjectyouth culturesca_CA
dc.subjectÁfricaca_CA
dc.subjectproducción musicalca_CA
dc.subjectconsumo de músicaca_CA
dc.subjectculturas juvenilesca_CA
dc.subjectÀfricaca_CA
dc.subjectproducció musicalca_CA
dc.subjectconsum de músicaca_CA
dc.subjectcultures juvenilsca_CA
dc.titleYouth Music Production and Consumption in Africaca_CA
dc.title.alternativeProducción y consumo musical juvenil en Áfricaca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleca_CA
dc.identifier.doihttp://dx.doi.org/10.6035/Kult-ur.2018.5.9.4
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_CA
dc.relation.publisherVersionhttp://www.e-revistes.uji.es/index.php/kult-ur/article/view/2893ca_CA


Fitxers en aquest element

Thumbnail
Thumbnail

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Atribución-NoComercial 4.0 Internacional
Except where otherwise noted, this item's license is described as Atribución-NoComercial 4.0 Internacional