Listar Any 2017 - Núm. XXVIII por título
-
Literatura i ensenyament de llengües. Propostes, escriptors i contextos minoritaris o transfronterers
Agrupació Borrianenca de Cultura (2017) -
L’ensenyament de la literatura gallega al Brasil. Aportacions per a un nou enfocament
Agrupació Borrianenca de Cultura (2017)L’objectiu d’aquest article és mostrar una proposta preliminar d’enfocament alternatiu en l’ensenyament de la literatura gallega en el context brasiler tot partint de dues premisses: en primer lloc, la funció de la ... -
Personatge i emocions en la pràctica teatral a l’aula
Agrupació Borrianenca de Cultura (2017)Aquest article tracta de les emocions des del treball en l’aula de teatre d’un institut. Les darreres teories de comunicació, fonamentades en les neurociències, manifesten la importància d’aquest territori poc explorat ... -
Pròleg
Agrupació Borrianenca de Cultura (2017)col·laboració amb la Universitat Jaume I. Després de parlar d’arquitectura i de medicina en els números anteriors, ara ens centrem en la literatura com a eina d’ensenyament. La perspectiva escollida per acotar aquest ... -
El repte de l’ensenyament de la literatura espanyola al Brasil: algunes propostes per a docents dedicats
Agrupació Borrianenca de Cultura (2017)En aquest text pretenem acostar-nos a la situació actual de l’ensenyament de la llengua i de la literatura espanyola al Brasil. Posarem especial atenció a l’ensenyament de la literatura espanyola, i presentarem algunes ... -
«La Trilogia de València» de Joan Francesc Mira: una aproximació geogràfica a la literatura i l’oralitat
Agrupació Borrianenca de Cultura (2017)La producció novel·lística de Joan Francesc Mira (València, 1939) compta amb un element comú: la construcció de la identitat a través dels espais; l’autor aprofita l’espai urbà per dibuixar un mapa dels llocs que considera ...