Literatura i ensenyament de llengües. Propostes, escriptors i contextos minoritaris o transfronterers.
Aina Monferrer-Palmer (ed.)

NÚMERO COMPLET
Número 28 complet.
p. 1-136

 

SUMARI

1. Pròleg. Aina Monferrer-Palmer p. 5-9

2. Escenaris de la violència colonial en la novel·la moçambiquesa: el cas de As visitas do Dr. Valdez, de João Paulo Borges Coelho. Nazir Can p. 11-26

3. L’ensenyament de la literatura gallega al Brasil. Aportacions per a un nou enfocament. Noa Fernández Pazo p. 27-36

4. El repte de l’ensenyament de la literatura espanyola al Brasil: algunes propostes per a docents dedicats. Aitor Rivas, Carlos Ferrer Plaza p. 37-47

5. Cantar a l’uníson: una aproximació holística a les llengües modernes i els estudis culturals. Dominic Keown p. 49-56

6. Aproximació a un ensenyament de literatura (nord) catalana: l’oralitat en Jordi Pere Cerdà. Josep Marqués Meseguer p. 57-66

7. El currículum ocult en els manuals de llengua i literatura. El personatge literari com a símptoma. Javier Vellón Lahoz p. 67-82

8. Personatge i emocions en la pràctica teatral a l’aula. Adolf Piquer, Carme Rufino p. 83-96

9. «La Trilogia de València» de Joan Francesc Mira: una aproximació geogràfica a la literatura i l’oralitat. Anna Laura Díaz Iglesias p. 97-102


Ministerio Este proyecto ha recibido una ayuda de la Dirección General del Libro, Archivos y Bibliotecas del Ministerio de Cultura.
DSpace
Metadatos sujetos a :Public Domain | Información y consultas:biblioteca@uji.es | Centro de seguridad y privacidad | Nota legal
Universitat Jaume I - Av. de Vicent Sos Baynat, s/n 12071 Castelló de la Plana, España - Tel.: +34 964 72 87 61 Fax: +34 964 72 87 78