Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorSidera, Francesc
dc.contributor.authorAmadó, Anna
dc.contributor.authorPerpiñà, Georgina
dc.contributor.authorAndrés-Roqueta, Clara
dc.contributor.authorSoria-Izquierdo, Eloy
dc.contributor.authorSerrat, Elisabet
dc.date.accessioned2024-05-02T09:20:23Z
dc.date.available2024-05-02T09:20:23Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationSIDERA, Francesc, et al. Adaptació i validació del “Test of Regulation in and Understanding of Social Situations in Teaching (TRUST)” en llengua catalana per a mestres d’educació primària. En Libro de resúmenes de trabajos a IRED’23. III Conferencia internacional de investigación y V Jornadas de investigación e innovación educativa, p. 508.ca_CA
dc.identifier.isbn978-84-09-55557-4
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/207191
dc.description.abstractLes competències socioemocionals són un aspecte fonamental en les interaccions social entre alumnes i professors ja que condueixen a l’èxit acadèmic i a l’aprenentatge futur (Alzahrani et al., 2019). Dins d’aquestes competències hi trobem en primer lloc aquelles referides a comprendre les emocions pròpies i dels altres, i en segon lloc, aquelles habilitats més avançades de regulació emocional i de gestió de les relacions (Joseph i Newman, 2010). Diversos estudis han mostrat que disposar de docents competents emocionalment permet que aquests afrontin millor els esdeveniments estressants propis del context educatiu (Cabello et al., 2010) i contribueixin a educar infants també més competents emocionalment (Extremera i Fernández-Berrocal, 2011).ca_CA
dc.format.extent7 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherInstitut de Recerca i Innovació Educativa (IRIE)ca_CA
dc.rightsEste trabajo está licenciado por CC BY-ND 4.0.ca_CA
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/ca_CA
dc.subjectCompetències socioemocionalsca_CA
dc.subjectComprensió emocionalca_CA
dc.subjectTRUSTca_CA
dc.subjectMestresca_CA
dc.subjectEducació Primàriaca_CA
dc.subjectTestca_CA
dc.subjectValidacióca_CA
dc.titleAdaptació i validació del “Test of Regulation in and Understanding of Social Situations in Teaching (TRUST)” en llengua catalana per a mestres d’educació primàriaca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/conferenceObjectca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_CA
dc.relation.publisherVersionhttps://irie.uib.cat/es/ired23/2022/07/14/vinagre/ca_CA
dc.type.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersionca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Este trabajo está licenciado por CC BY-ND 4.0.
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como: Este trabajo está licenciado por CC BY-ND 4.0.