Mostrar el registro sencillo del ítem
Adaptació i validació del “Test of Regulation in and Understanding of Social Situations in Teaching (TRUST)” en llengua catalana per a mestres d’educació primària
dc.contributor.author | Sidera, Francesc | |
dc.contributor.author | Amadó, Anna | |
dc.contributor.author | Perpiñà, Georgina | |
dc.contributor.author | Andrés-Roqueta, Clara | |
dc.contributor.author | Soria-Izquierdo, Eloy | |
dc.contributor.author | Serrat, Elisabet | |
dc.date.accessioned | 2024-05-02T09:20:23Z | |
dc.date.available | 2024-05-02T09:20:23Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | SIDERA, Francesc, et al. Adaptació i validació del “Test of Regulation in and Understanding of Social Situations in Teaching (TRUST)” en llengua catalana per a mestres d’educació primària. En Libro de resúmenes de trabajos a IRED’23. III Conferencia internacional de investigación y V Jornadas de investigación e innovación educativa, p. 508. | ca_CA |
dc.identifier.isbn | 978-84-09-55557-4 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/207191 | |
dc.description.abstract | Les competències socioemocionals són un aspecte fonamental en les interaccions social entre alumnes i professors ja que condueixen a l’èxit acadèmic i a l’aprenentatge futur (Alzahrani et al., 2019). Dins d’aquestes competències hi trobem en primer lloc aquelles referides a comprendre les emocions pròpies i dels altres, i en segon lloc, aquelles habilitats més avançades de regulació emocional i de gestió de les relacions (Joseph i Newman, 2010). Diversos estudis han mostrat que disposar de docents competents emocionalment permet que aquests afrontin millor els esdeveniments estressants propis del context educatiu (Cabello et al., 2010) i contribueixin a educar infants també més competents emocionalment (Extremera i Fernández-Berrocal, 2011). | ca_CA |
dc.format.extent | 7 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Institut de Recerca i Innovació Educativa (IRIE) | ca_CA |
dc.rights | Este trabajo está licenciado por CC BY-ND 4.0. | ca_CA |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/ | ca_CA |
dc.subject | Competències socioemocionals | ca_CA |
dc.subject | Comprensió emocional | ca_CA |
dc.subject | TRUST | ca_CA |
dc.subject | Mestres | ca_CA |
dc.subject | Educació Primària | ca_CA |
dc.subject | Test | ca_CA |
dc.subject | Validació | ca_CA |
dc.title | Adaptació i validació del “Test of Regulation in and Understanding of Social Situations in Teaching (TRUST)” en llengua catalana per a mestres d’educació primària | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/conferenceObject | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca_CA |
dc.relation.publisherVersion | https://irie.uib.cat/es/ired23/2022/07/14/vinagre/ | ca_CA |
dc.type.version | info:eu-repo/semantics/publishedVersion | ca_CA |