Adaptació i validació del “Test of Regulation in and Understanding of Social Situations in Teaching (TRUST)” en llengua catalana per a mestres d’educació primària
Ver/ Abrir
Impacto
Scholar |
Otros documentos de la autoría: Sidera, Francesc; Amadó, Anna; Perpiñà, Georgina; Andrés-Roqueta, Clara; Soria-Izquierdo, Eloy; Serrat, Elisabet
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/9
comunitat-uji-handle2:10234/8034
comunitat-uji-handle3:10234/146266
comunitat-uji-handle4:
INVESTIGACIONMetadatos
Título
Adaptació i validació del “Test of Regulation in and Understanding of Social Situations in Teaching (TRUST)” en llengua catalana per a mestres d’educació primàriaAutoría
Fecha de publicación
2023Editor
Institut de Recerca i Innovació Educativa (IRIE)ISBN
978-84-09-55557-4Cita bibliográfica
SIDERA, Francesc, et al. Adaptació i validació del “Test of Regulation in and Understanding of Social Situations in Teaching (TRUST)” en llengua catalana per a mestres d’educació primària. En Libro de resúmenes de trabajos a IRED’23. III Conferencia internacional de investigación y V Jornadas de investigación e innovación educativa, p. 508.Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/conferenceObjectVersión de la editorial
https://irie.uib.cat/es/ired23/2022/07/14/vinagre/Versión
info:eu-repo/semantics/publishedVersionPalabras clave / Materias
Resumen
Les competències socioemocionals són un aspecte fonamental en les
interaccions social entre alumnes i professors ja que condueixen a l’èxit
acadèmic i a l’aprenentatge futur (Alzahrani et al., 2019). Dins d’aquest ... [+]
Les competències socioemocionals són un aspecte fonamental en les
interaccions social entre alumnes i professors ja que condueixen a l’èxit
acadèmic i a l’aprenentatge futur (Alzahrani et al., 2019). Dins d’aquestes
competències hi trobem en primer lloc aquelles referides a comprendre les
emocions pròpies i dels altres, i en segon lloc, aquelles habilitats més
avançades de regulació emocional i de gestió de les relacions (Joseph i
Newman, 2010). Diversos estudis han mostrat que disposar de docents
competents emocionalment permet que aquests afrontin millor els
esdeveniments estressants propis del context educatiu (Cabello et al., 2010) i
contribueixin a educar infants també més competents emocionalment
(Extremera i Fernández-Berrocal, 2011). [-]
Derechos de acceso
Este trabajo está licenciado por CC BY-ND 4.0.
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess