Listar kult-ur_2016_v.3_n.6 por título
-
Jóvenes y sus potencias creadoras
Universitat Jaume I. Servei d'Activitats Socioculturals (SASC) (2016)Reseña del libro Jóvenes: entre sus tramas convocantes y sus potencias creadoras de Ana Corina Fernández Alatorre et al. -
Le vocable «Sahel» comme indicateur discursif de l’espace identitaire du Nord-Cameroun
Universitat Jaume I. Servei d'Activitats Socioculturals (SASC) (2016)Le langage ou les pratiques langagières sont susceptibles de créer des lieux communs où se cristallisent, symboliquement ou concrètement, les identités culturelles. La mise en mots de l’espace sahélien du Cameroun à ... -
Un lugar para la infancia: experimentación de nuevas prácticas de transformación urbana desde el proyecto para una escuela plural
Universitat Jaume I. Servei d'Activitats Socioculturals (SASC) (2016)Cuál es el camino a seguir en la construcción de la ciudad es uno de los debates de actualidad en la disciplina arquitectónica, pues implica una reformulación de la propia disciplina para poder enfrentarse al ... -
Mirades educatives a la ciutat. Experiència, quotidianitat i participació.
Universitat Jaume I. Servei d'Activitats Socioculturals (SASC) (2016) -
Participació, ciutat i educació: els consells d’infància i d’adolescència
Universitat Jaume I. Servei d'Activitats Socioculturals (SASC) (2016)En aquest article es reflexiona al voltant de la participació que en educació s’impulsa i es promou des de la ciutat. Al respecte, es repara en la relació establerta entre ciutat i educació a partir de la implicació ... -
Participación estudiantil comunitaria
Universitat Jaume I. Servei d'Activitats Socioculturals (SASC) (2016)La formación en comunidad de las alumnas de Pedagogía en Educación Parvularia de la Universidad de La Serena, Chile, implica una participación permanente en los procesos socioculturales que ocurren ... -
Reportatge. Jesús pobre: ruralisme i modernitat als peus del Montgó
Universitat Jaume I. Servei d'Activitats Socioculturals (SASC) (2016) -
Vol . 3. Nº 6 Una introducció a «Mirades educatives a la ciutat: experiència quotidianitat i participació»
Universitat Jaume I. Servei d'Activitats Socioculturals (SASC) (2016)