Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorNebot Miralles, Marina
dc.contributor.otherMeseguer Costa, Sergio
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament de Ciències Agràries i del Medi Natural
dc.date.accessioned2020-11-13T16:31:48Z
dc.date.available2020-11-13T16:31:48Z
dc.date.issued2020-07-23
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/190331
dc.descriptionTreball de Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi: SAP136. Curs acadèmic 2019/2020ca_CA
dc.description.abstractEl següent treball de final de màster (TFM) presenta una proposta de programació didàctica per al primer trimestre del 4t curs de l’Educació Secundària Obligatòria (ESO), per treballar els continguts i els objectius didàctics de l’assignatura Biologia i Geologia, concretament el Bloc 3 de continguts que estableix el Decret 87/2015, els quals s’han dividit en 4 unitats didàctiques. Els continguts s’han treballat aplicant metodologies actives d’aprenentatge, entre les quals cal destacar l’ensenyament de les Ciències basat en la indagació, l’estudi de cas dirigit o el treball cooperatiu entre d’altres. Les metodologies d’aprenentatge actiu promouen, d’una banda, que l’alumnat participe activament en la construcció del seu propi aprenentatge i assoleixi un aprenentatge significatiu, i d’altra banda, afavoreixen l’adquisició de les competències clau, ja que plantegen problemes contextualitzats i exemples reals que requereixen que l’alumnat mobilitze els seus coneixements, habilitats i actituds per resoldre’ls amb èxit. Pel que fa a l’avaluació, aquesta ha de plantejar-se d’acord amb les metodologies didàctiques emprades i amb la legislació vigent. En aquesta programació s’han planificat estratègies d’avaluació contínua i formativa que ajuden a regular el procés d’ensenyament i aprenentatge, afavorint la detecció d’errors i problemes per poder-los solucionar mentre s’aprèn.ca_CA
dc.format.extent117 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rights.urihttp://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/*
dc.subjectMàster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomesca_CA
dc.subjectMáster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomasca_CA
dc.subjectMaster's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teachingca_CA
dc.titleProgramació didàctica de Biologia i Geologia per a 4t ESO (1er trimestre) mitjançant metodologies activesca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Postgradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem