Mostrar el registro sencillo del ítem
Programació didàctica de Biologia i Geologia per a 4t ESO (1er trimestre) mitjançant metodologies actives
dc.contributor.author | Nebot Miralles, Marina | |
dc.contributor.other | Meseguer Costa, Sergio | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament de Ciències Agràries i del Medi Natural | |
dc.date.accessioned | 2020-11-13T16:31:48Z | |
dc.date.available | 2020-11-13T16:31:48Z | |
dc.date.issued | 2020-07-23 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/190331 | |
dc.description | Treball de Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi: SAP136. Curs acadèmic 2019/2020 | ca_CA |
dc.description.abstract | El següent treball de final de màster (TFM) presenta una proposta de programació didàctica per al primer trimestre del 4t curs de l’Educació Secundària Obligatòria (ESO), per treballar els continguts i els objectius didàctics de l’assignatura Biologia i Geologia, concretament el Bloc 3 de continguts que estableix el Decret 87/2015, els quals s’han dividit en 4 unitats didàctiques. Els continguts s’han treballat aplicant metodologies actives d’aprenentatge, entre les quals cal destacar l’ensenyament de les Ciències basat en la indagació, l’estudi de cas dirigit o el treball cooperatiu entre d’altres. Les metodologies d’aprenentatge actiu promouen, d’una banda, que l’alumnat participe activament en la construcció del seu propi aprenentatge i assoleixi un aprenentatge significatiu, i d’altra banda, afavoreixen l’adquisició de les competències clau, ja que plantegen problemes contextualitzats i exemples reals que requereixen que l’alumnat mobilitze els seus coneixements, habilitats i actituds per resoldre’ls amb èxit. Pel que fa a l’avaluació, aquesta ha de plantejar-se d’acord amb les metodologies didàctiques emprades i amb la legislació vigent. En aquesta programació s’han planificat estratègies d’avaluació contínua i formativa que ajuden a regular el procés d’ensenyament i aprenentatge, afavorint la detecció d’errors i problemes per poder-los solucionar mentre s’aprèn. | ca_CA |
dc.format.extent | 117 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights.uri | http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/ | * |
dc.subject | Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes | ca_CA |
dc.subject | Máster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomas | ca_CA |
dc.subject | Master's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teaching | ca_CA |
dc.title | Programació didàctica de Biologia i Geologia per a 4t ESO (1er trimestre) mitjançant metodologies actives | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Postgrado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/restrictedAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
TFM: Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [1230]
SAP118, SAP119, SAP128, SAP129, SAP138, SAP139, SAP218, SAP219, SAP228,SAP229, SAP238, SAP239, SAP319, SAP419, SAP429, SAP509, SAP909, SAP709, SAP809