Mostrar el registro sencillo del ítem
TFM: programació didàctica semipresencial en l'assignatura de Física i Química de 4t d'ESO
dc.contributor.author | Diaz Alegre, Jose Alejandro | |
dc.contributor.other | Hurtado-Ruiz, Monica | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament de Ciències Agràries i del Medi Natural | |
dc.date.accessioned | 2020-09-24T11:37:39Z | |
dc.date.available | 2020-09-24T11:37:39Z | |
dc.date.issued | 2020-07-23 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/189807 | |
dc.description | Treball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi SAP119. Curs: 2019/2020 | ca_CA |
dc.description.abstract | Aquest document correspon al TFM (Treball Fi Màster), del Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes en l'especialitat de Ciències Experimentals i Tecnologia. Es tracta d’una programació didàctica de l’assignatura de Física i Química per al curs de 4r d’ESO en modalitat semipresencial per als blocs 4 i 5. La programació inclou unitats didàctiques: 4 del bloc 4 i altres 2 del bloc 5, segons mostra el RD 1105/2014. A més, inclou un cronograma amb la temporització de les sessions i les activitats descrites segons les metodologies especificades, alguns materials es troben als enllaços i d’altres accessibles amb enllaços. És objecte d’aquest TFM apropar la docència de la part de física de 4t de l’ESO per a la promoció de les STEM amb una modalitat semipresencial per reduir grups, garantir distanciament social i, a més a més, aplicable a casuístiques de despoblament rural. Aquest model inclourà activitats d’autoaprenentatge, sessions síncrones i asíncrones de teleformació per desenvolupar metodologies com la flipped classroom, activitats amb temàtica de videojocs, activitats grupals per fomentar l’aprenentatge cooperatiu i tot això per assolir les competències clau. | ca_CA |
dc.format.extent | 71 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights | Licencia CC-BY-NC-SA | ca_CA |
dc.rights | Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/ | * |
dc.subject | Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes | ca_CA |
dc.subject | Máster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomas | ca_CA |
dc.subject | Master's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teaching | ca_CA |
dc.title | TFM: programació didàctica semipresencial en l'assignatura de Física i Química de 4t d'ESO | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Postgrado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
TFM: Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [1230]
SAP118, SAP119, SAP128, SAP129, SAP138, SAP139, SAP218, SAP219, SAP228,SAP229, SAP238, SAP239, SAP319, SAP419, SAP429, SAP509, SAP909, SAP709, SAP809