TFM: programació didàctica semipresencial en l'assignatura de Física i Química de 4t d'ESO
![Thumbnail](/xmlui/bitstream/handle/10234/189807/TFM_2020_DiazAlegre_JoseAlejandro.pdf.jpg?sequence=5&isAllowed=y)
Visualitza/
Metadades
Mostra el registre complet de l'elementcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71345
comunitat-uji-handle3:10234/92228
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMMetadades
Títol
TFM: programació didàctica semipresencial en l'assignatura de Física i Química de 4t d'ESOAutoria
Tutor/Supervisor; Universitat.Departament
Hurtado-Ruiz, Monica; Universitat Jaume I. Departament de Ciències Agràries i del Medi NaturalData de publicació
2020-07-23Editor
Universitat Jaume IResum
Aquest document correspon al TFM (Treball Fi Màster), del Màster Universitari
en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i
Ensenyaments d'Idiomes en l'especialitat de ... [+]
Aquest document correspon al TFM (Treball Fi Màster), del Màster Universitari
en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i
Ensenyaments d'Idiomes en l'especialitat de Ciències Experimentals i Tecnologia. Es tracta
d’una programació didàctica de l’assignatura de Física i Química per al curs de 4r d’ESO en
modalitat semipresencial per als blocs 4 i 5.
La programació inclou unitats didàctiques: 4 del bloc 4 i altres 2 del bloc 5,
segons mostra el RD 1105/2014. A més, inclou un cronograma amb la temporització de les
sessions i les activitats descrites segons les metodologies especificades, alguns materials es
troben als enllaços i d’altres accessibles amb enllaços.
És objecte d’aquest TFM apropar la docència de la part de física de 4t de l’ESO
per a la promoció de les STEM amb una modalitat semipresencial per reduir grups, garantir
distanciament social i, a més a més, aplicable a casuístiques de despoblament rural. Aquest
model inclourà activitats d’autoaprenentatge, sessions síncrones i asíncrones de teleformació
per desenvolupar metodologies com la flipped classroom, activitats amb temàtica de
videojocs, activitats grupals per fomentar l’aprenentatge cooperatiu i tot això per assolir les
competències clau. [-]
Paraules clau / Matèries
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
Descripció
Treball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi SAP119. Curs: 2019/2020
Tipus de document
info:eu-repo/semantics/masterThesisDrets d'accés
Licencia CC-BY-NC-SA
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess
Apareix a les col.leccions
Els següents fitxers sobre la llicència estan associats a aquest element: