TFM: programació didàctica semipresencial en l'assignatura de Física i Química de 4t d'ESO
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71345
comunitat-uji-handle3:10234/92228
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMMetadatos
Título
TFM: programació didàctica semipresencial en l'assignatura de Física i Química de 4t d'ESOAutoría
Tutor/Supervisor; Universidad.Departamento
Hurtado-Ruiz, Monica; Universitat Jaume I. Departament de Ciències Agràries i del Medi NaturalFecha de publicación
2020-07-23Editor
Universitat Jaume IResumen
Aquest document correspon al TFM (Treball Fi Màster), del Màster Universitari
en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i
Ensenyaments d'Idiomes en l'especialitat de ... [+]
Aquest document correspon al TFM (Treball Fi Màster), del Màster Universitari
en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i
Ensenyaments d'Idiomes en l'especialitat de Ciències Experimentals i Tecnologia. Es tracta
d’una programació didàctica de l’assignatura de Física i Química per al curs de 4r d’ESO en
modalitat semipresencial per als blocs 4 i 5.
La programació inclou unitats didàctiques: 4 del bloc 4 i altres 2 del bloc 5,
segons mostra el RD 1105/2014. A més, inclou un cronograma amb la temporització de les
sessions i les activitats descrites segons les metodologies especificades, alguns materials es
troben als enllaços i d’altres accessibles amb enllaços.
És objecte d’aquest TFM apropar la docència de la part de física de 4t de l’ESO
per a la promoció de les STEM amb una modalitat semipresencial per reduir grups, garantir
distanciament social i, a més a més, aplicable a casuístiques de despoblament rural. Aquest
model inclourà activitats d’autoaprenentatge, sessions síncrones i asíncrones de teleformació
per desenvolupar metodologies com la flipped classroom, activitats amb temàtica de
videojocs, activitats grupals per fomentar l’aprenentatge cooperatiu i tot això per assolir les
competències clau. [-]
Palabras clave / Materias
Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes | Máster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomas | Master's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teaching
Descripción
Treball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi SAP119. Curs: 2019/2020
Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/masterThesisDerechos de acceso
Licencia CC-BY-NC-SA
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess
Aparece en las colecciones
El ítem tiene asociados los siguientes ficheros de licencia: