Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorCasanova Valero, Teresa
dc.contributor.otherAguilella-Arzo, Marcel
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament de Física
dc.date.accessioned2020-07-30T08:23:48Z
dc.date.available2020-07-30T08:23:48Z
dc.date.issued2020-06-26
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/189331
dc.descriptionTreball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi SAP119. Curs: 2019/2020ca_CA
dc.description.abstractAquest treball correspon al treball fi de màster (TFM), del Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes en l'especialitat de Ciències Experimentals i Tecnologia. S’engloba dins de la modalitat 3, que fa referència a la planificació curricular a partir de la qual es dissenya una unitat didàctica de l’assignatura de Física i Quimica per al curs de 3r d’ESO mitjançant la legislació vigent de la LOMQE. Aquesta programació inclou tres unitats didàctiques, la primera d’elles correspon a la unitat didàctica 5 del Bloc 2 de continguts mentre que les dues restants són les unitats didàctiques 6 i 7 que pertanyen al Bloc 3, especificats en el Reial Decret 1105/2014; i en la que s’exposa la temporalització de les sessions i les activitats descrites a partir de diferents metodologies i que s’especifiquen de manera detallada en l’apartat d’annexos. A més, la última unitat didàctica forma part de la unitat didàctica impartida en l’estància en pràctiques en l’IES l’Alcalatén de l’Alcora, on vaig poder desenvolupar tot el que es detalla en la planificació. A partir del disseny d’aquestes unitats didàctiques, he intentat apropar a l’alumnat a les ciències. L’ús de la metodologia d’indagació mitjançant experiments en el laboratori aproparà el procés d’ensenyament-aprenentatge a l’alumnat, on els alumnes assoliran el paper d’investigadors, el qual els permetrà constuir un coneixement més significatiu. La metodologia d’aprenentatge basat en problemas (ABL), el treball cooperatiu i la participació activa són elements que també estan presents en les activitats, que finalment s’avaluaran a partir de les rúbriques i ens proporcionaran les evidències necessàries per conèixer si els alumnes han assolit les competències clau.ca_CA
dc.format.extent40 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rightsLicencia CC-BY-NC-NDca_CA
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectMàster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomesca_CA
dc.subjectMáster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomasca_CA
dc.subjectMaster's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teachingca_CA
dc.titleMetodologia indagatòria en l'aprenentatge de la Física i Químicaca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Postgradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail
Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Licencia CC-BY-NC-ND
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como: Licencia CC-BY-NC-ND