Mostrar el registro sencillo del ítem
Metodologia indagatòria en l'aprenentatge de la Física i Química
dc.contributor.author | Casanova Valero, Teresa | |
dc.contributor.other | Aguilella-Arzo, Marcel | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament de Física | |
dc.date.accessioned | 2020-07-30T08:23:48Z | |
dc.date.available | 2020-07-30T08:23:48Z | |
dc.date.issued | 2020-06-26 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/189331 | |
dc.description | Treball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi SAP119. Curs: 2019/2020 | ca_CA |
dc.description.abstract | Aquest treball correspon al treball fi de màster (TFM), del Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes en l'especialitat de Ciències Experimentals i Tecnologia. S’engloba dins de la modalitat 3, que fa referència a la planificació curricular a partir de la qual es dissenya una unitat didàctica de l’assignatura de Física i Quimica per al curs de 3r d’ESO mitjançant la legislació vigent de la LOMQE. Aquesta programació inclou tres unitats didàctiques, la primera d’elles correspon a la unitat didàctica 5 del Bloc 2 de continguts mentre que les dues restants són les unitats didàctiques 6 i 7 que pertanyen al Bloc 3, especificats en el Reial Decret 1105/2014; i en la que s’exposa la temporalització de les sessions i les activitats descrites a partir de diferents metodologies i que s’especifiquen de manera detallada en l’apartat d’annexos. A més, la última unitat didàctica forma part de la unitat didàctica impartida en l’estància en pràctiques en l’IES l’Alcalatén de l’Alcora, on vaig poder desenvolupar tot el que es detalla en la planificació. A partir del disseny d’aquestes unitats didàctiques, he intentat apropar a l’alumnat a les ciències. L’ús de la metodologia d’indagació mitjançant experiments en el laboratori aproparà el procés d’ensenyament-aprenentatge a l’alumnat, on els alumnes assoliran el paper d’investigadors, el qual els permetrà constuir un coneixement més significatiu. La metodologia d’aprenentatge basat en problemas (ABL), el treball cooperatiu i la participació activa són elements que també estan presents en les activitats, que finalment s’avaluaran a partir de les rúbriques i ens proporcionaran les evidències necessàries per conèixer si els alumnes han assolit les competències clau. | ca_CA |
dc.format.extent | 40 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights | Licencia CC-BY-NC-ND | ca_CA |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes | ca_CA |
dc.subject | Máster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomas | ca_CA |
dc.subject | Master's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teaching | ca_CA |
dc.title | Metodologia indagatòria en l'aprenentatge de la Física i Química | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Postgrado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
TFM: Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [1230]
SAP118, SAP119, SAP128, SAP129, SAP138, SAP139, SAP218, SAP219, SAP228,SAP229, SAP238, SAP239, SAP319, SAP419, SAP429, SAP509, SAP909, SAP709, SAP809