Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorSales Salvador, Oscar
dc.contributor.otherRibelles, Jose
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament de Llenguatges i Sistemes Informàtics
dc.date.accessioned2017-10-30T16:56:25Z
dc.date.available2017-10-30T16:56:25Z
dc.date.issued2017-07-13
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/169701
dc.descriptionTreball Final de Grau en Disseny i Desenvolupament de Videojocs. Codi: VJ1241. Curs acadèmic: 2016/2017ca_CA
dc.description.abstractModule engine is meant to be an open-source library to create graphical programs written in C#. It can serve as a base to create larger tools, such as 3D editors or game engines. This library includes the basic structures to build a 3D scene: mesh, lighting & shadows, textures, hierarchies and more detailed along this document.ca_CA
dc.format.extent84 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isoengca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rightsAtribución-CompartirIgual 4.0 Internacional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/*
dc.subjectGrau en Disseny i Desenvolupament de Videojocsca_CA
dc.subjectGrado en Diseño y Desarrollo de Videojuegosca_CA
dc.subjectBachelor's Degree in Video Game Design and Developmentca_CA
dc.subjectrenderca_CA
dc.subjectengineca_CA
dc.subject3D graphicsca_CA
dc.subjectOpenGLca_CA
dc.titleDesign and implementation of a render engine using OpenGL Module Engineca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Gradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail
Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Atribución-CompartirIgual 4.0 Internacional
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como: Atribución-CompartirIgual 4.0 Internacional