Design and implementation of a render engine using OpenGL Module Engine
![Thumbnail](/xmlui/bitstream/handle/10234/169701/TFG_2017_SalesSalvador_Oscar.pdf.jpg?sequence=9&isAllowed=y)
Visualitza/
Metadades
Mostra el registre complet de l'elementcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71324
comunitat-uji-handle3:10234/169451
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMMetadades
Títol
Design and implementation of a render engine using OpenGL Module EngineAutoria
Tutor/Supervisor; Universitat.Departament
Ribelles, Jose; Universitat Jaume I. Departament de Llenguatges i Sistemes InformàticsData de publicació
2017-07-13Editor
Universitat Jaume IResum
Module engine is meant to be an open-source library to create graphical programs written in C#. It can serve as a base to create larger tools, such as 3D editors or game engines. This library includes the basic ... [+]
Module engine is meant to be an open-source library to create graphical programs written in C#. It can serve as a base to create larger tools, such as 3D editors or game engines. This library includes the basic structures to build a 3D scene: mesh, lighting & shadows, textures, hierarchies and more detailed along this document. [-]
Paraules clau / Matèries
Descripció
Treball Final de Grau en Disseny i Desenvolupament de Videojocs. Codi: VJ1241. Curs acadèmic: 2016/2017
Tipus de document
info:eu-repo/semantics/bachelorThesisDrets d'accés
info:eu-repo/semantics/openAccess
Apareix a les col.leccions
Els següents fitxers sobre la llicència estan associats a aquest element: