Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorSantágueda Villanueva, María
dc.contributor.authorSantamaria i Celda, Josep Vicent
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament d'Educació
dc.date.accessioned2016-11-07T16:26:00Z
dc.date.available2016-11-07T16:26:00Z
dc.date.issued2016-07-22
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/164127
dc.descriptionTreball final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi: SAP509. Curs acadèmic 2015-2016ca_CA
dc.description.abstractAquest treball pretén demostrar com el temor que s’ha pogut anar desenvolupant en determinat tipus d’alumnat a l’hora de preguntar allò que desconega i de mostrar els seus dubtes (per vergonya, per por a burles dels companys/es, per no mostrar-se menys intel·ligent, etcètera) és degut a l’ambient de classe i les qualificacions amb notes numèriques. També tracta d’establir la relació entre l’esmentat fet de no participar i el rendiment acadèmic a l’assignatura de matemàtiques, obtenint com un dels possibles efectes a llarg termini un percentatge del total d’abandonaments escolars prematurs o, fins i tot, de fracassos escolars. Per a tal finalitat, s’han realitzat un total de 777 enquestes a alumnat de primària, de secundària i als respectius mestres i professors de quatre centres públics de la ciutat de Castelló de la Plana.ca_CA
dc.format.extent34 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rightsAtribución-NoComercial-SinDerivadas 4.0 España*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectMàster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomesca_CA
dc.subjectMáster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomasca_CA
dc.subjectMaster's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teachingca_CA
dc.titleMotius de la falta de participació a classe i relació amb el rendiment acadèmic de l’alumnat a l’assignatura de matemàtiquesca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Postgradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail
Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Atribución-NoComercial-SinDerivadas 4.0 España
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como: Atribución-NoComercial-SinDerivadas 4.0 España