Motius de la falta de participació a classe i relació amb el rendiment acadèmic de l’alumnat a l’assignatura de matemàtiques
![Thumbnail](/xmlui/bitstream/handle/10234/164127/TFM_2015_Santamaria_i_CeldaJ.pdf.jpg?sequence=7&isAllowed=y)
Visualitza/
Metadades
Mostra el registre complet de l'elementcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71345
comunitat-uji-handle3:10234/92228
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMMetadades
Títol
Motius de la falta de participació a classe i relació amb el rendiment acadèmic de l’alumnat a l’assignatura de matemàtiquesAutoria
Tutor/Supervisor
Santágueda Villanueva, MaríaTutor/Supervisor; Universitat.Departament
Universitat Jaume I. Departament d'EducacióData de publicació
2016-07-22Editor
Universitat Jaume IResum
Aquest treball pretén demostrar com el temor que s’ha pogut anar desenvolupant en determinat tipus d’alumnat a l’hora de preguntar allò que desconega i de mostrar els seus dubtes (per vergonya, per por a burles dels ... [+]
Aquest treball pretén demostrar com el temor que s’ha pogut anar desenvolupant en determinat tipus d’alumnat a l’hora de preguntar allò que desconega i de mostrar els seus dubtes (per vergonya, per por a burles dels companys/es, per no mostrar-se menys intel·ligent, etcètera) és degut a l’ambient de classe i les qualificacions amb notes numèriques.
També tracta d’establir la relació entre l’esmentat fet de no participar i el rendiment acadèmic a l’assignatura de matemàtiques, obtenint com un dels possibles efectes a llarg termini un percentatge del total d’abandonaments escolars prematurs o, fins i tot, de fracassos escolars.
Per a tal finalitat, s’han realitzat un total de 777 enquestes a alumnat de primària, de secundària i als respectius mestres i professors de quatre centres públics de la ciutat de Castelló de la Plana. [-]
Paraules clau / Matèries
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
Descripció
Treball final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi: SAP509. Curs acadèmic 2015-2016
Tipus de document
info:eu-repo/semantics/masterThesisDrets d'accés
info:eu-repo/semantics/openAccess
Apareix a les col.leccions
Els següents fitxers sobre la llicència estan associats a aquest element: