Motius de la falta de participació a classe i relació amb el rendiment acadèmic de l’alumnat a l’assignatura de matemàtiques
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71345
comunitat-uji-handle3:10234/92228
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMMetadatos
Título
Motius de la falta de participació a classe i relació amb el rendiment acadèmic de l’alumnat a l’assignatura de matemàtiquesAutoría
Tutor/Supervisor
Santágueda Villanueva, MaríaTutor/Supervisor; Universidad.Departamento
Universitat Jaume I. Departament d'EducacióFecha de publicación
2016-07-22Editor
Universitat Jaume IResumen
Aquest treball pretén demostrar com el temor que s’ha pogut anar desenvolupant en determinat tipus d’alumnat a l’hora de preguntar allò que desconega i de mostrar els seus dubtes (per vergonya, per por a burles dels ... [+]
Aquest treball pretén demostrar com el temor que s’ha pogut anar desenvolupant en determinat tipus d’alumnat a l’hora de preguntar allò que desconega i de mostrar els seus dubtes (per vergonya, per por a burles dels companys/es, per no mostrar-se menys intel·ligent, etcètera) és degut a l’ambient de classe i les qualificacions amb notes numèriques.
També tracta d’establir la relació entre l’esmentat fet de no participar i el rendiment acadèmic a l’assignatura de matemàtiques, obtenint com un dels possibles efectes a llarg termini un percentatge del total d’abandonaments escolars prematurs o, fins i tot, de fracassos escolars.
Per a tal finalitat, s’han realitzat un total de 777 enquestes a alumnat de primària, de secundària i als respectius mestres i professors de quatre centres públics de la ciutat de Castelló de la Plana. [-]
Palabras clave / Materias
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
Descripción
Treball final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi: SAP509. Curs acadèmic 2015-2016
Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/masterThesisDerechos de acceso
info:eu-repo/semantics/openAccess
Aparece en las colecciones
El ítem tiene asociados los siguientes ficheros de licencia: