Visualitzant UJI: Trabajos académicos per títol
-
L’Ermitori de Sant Pau d’Albocàsser, un vestigi de l’art castellonenc
Universitat Jaume I (2016-11-22)L'ermitori de Sant Pau és un conjunt arquitectònic pertanyent a la població d'Albocàsser, a la província de Castelló. La seva construcció es va desenvolupar entre els segles XV i XVII, per això comprèn diversos períodes ... -
L’errada com a eina d’aprenentatge: les correccions en la producció de textos escrits
Universitat Jaume I (2020-07-19) -
L’Estudi de la geometria mitjançant una metodologia innovadora
Universitat Jaume I (2020-07-17)En aquest Treball de Fi de Grau del títol de Mestre en Educació Primària es vol posar de manifest la conveniència d’aplicar una metodologia lúdica, manipulativa i propera als interessos i coneixements previs de l’alumnat ... -
L’estudi dels obcjectes geomètrics en l’educació primària
Universitat Jaume I (2014-06-23) -
L’evolució de les matèries de l’educació infantil en el segle XXI: educació emocional i educació en valors
Universitat Jaume I (2020-06-15)La societat a Espanya ha evolucionat entre el segle XX i XXI de manera notable, constituint-se com un col·lectiu caracteritzat per la multiculturalitat, la complexitat, la inclusió, els avanços tecnològics i la sobre ... -
L’evolució en els tractats d’orquestració en la Didàctica de la Música
Universitat Jaume I (2018)Amb aquest treball de caire formatiu, s’intenta demostrar si hi ha hagut evolució en els diferents tractats d’orquestració que han aparegut al llarg de la història de la música. Per mitjà d’una consulta a diferents ... -
L’exèrcit de la República Romana. Una etapa caracteritzada per la mancança de fonts històriques
Universitat Jaume I (2022-07-11)El present treball té el propòsit de transmetre la importància d’una peça vital per al sistema sobre el qual era sustentat l’Estat de Roma: l’exèrcit, transformat al voltant dels segles. En el nostre cas, ens centrarem ... -
L’experiència del Centre de Menors Pi gros de Castelló : activitats cooperatives
Universitat Jaume I (2015)El projecte que mostrem a continuació ha sigut realitzat en el Centre de Menors Pi Gros de Castelló, l'alumnat en aquest centre compleix mesures judicials i, a més, aquest està considerat com Centre d'Acció Educativa ... -
L’expressió escrita en alumnes de Primària: Cooperació i aprenentatge en l’aula inclusiva
Universitat Jaume I (2015-07-17)El foment de l’escola inclusiva és important per donar a conèixer que tots els alumnes tenen el dret de poder estar i aprendre junts, sense barreres. En aquest treball, es profunditza sobre l’expressió escrita en alumnes ... -
L’hort escolar com a recurs multidisciplinar en quart curs d'Educació Primària
Universitat Jaume I (2020-06-16)L’hort escolar és un recurs espacial que ens aporta grans possibilitats a les i els docents a l’hora de proporcionar a l’alumnat una educació innovadora i motivadora per a elles i ells. Permet que aquestes i aquests ... -
L’hort escolar com a recurs pedagògic
Universitat Jaume I (2020-06-16)L’hort durant molts anys ha sigut el mètode de treball i de subsistència de moltes persones, ja que l’agricultura ha anat evolucionant des de la recol·lecció per a u mateix, passant per ser la moneda de canvi, fins a ser ... -
L’hort escolar ecològic
Universitat Jaume I (2019-07-12)Aquest Treball de Final de Grau està destinat a la creació d'un material didàctic amb activitats multidisciplinàries dirigides per a tota la comunitat educativa. En aquest cas, està especialment dissenyat per a portar-lo ... -
L’impacte de Netflix en la Traducció Audiovisual: L’anàlisi de les sincronies en el doblatge a l’anglés de La Casa de Papel
Universitat Jaume I (2019-06-11)En aquest treball s’analitza un aspecte del doblatge a l’anglés de la sèrie original de Netflix Money Heist. En concret, s’analitza l’estàndard de doblatge que comprén els tres tipus de sincronies: la sincronia labial, ... -
L’itinerari didàctic: un cas pràctic. El patrimoni a Sant Carles de la Ràpita
Universitat Jaume I (2018-03-26) -
L’oralitat prefabricada en les sèries de dibuixos animats de producció pròpia i aliena. Anàlisi comparativa entre els models d’À Punt Mèdia i TV3
Universitat Jaume I (2021-06-11)Aquest treball de fi de grau té com a finalitat analitzar l’oralitat prefabricada, tret específic dels texts audiovisuals, en els dibuixos animats, tant de producció pròpia com de producció aliena, i les versions que han ... -
L’Orde de Montesa en època moderna
Universitat Jaume I (2017-10-27)La Orden de Santa María de Montesa y San Jorge de Alfama se desarrolló en la historia moderna gracias a los diferentes monarcas, cuya administración perpetua de la misma llevó a cabo una importante ayuda para su desarrollo ... -
L’star-system televisiu: estudi del cas de la construcció d’estreles de l’entreteniment d’À Punt Mèdia
Universitat Jaume I (2021-06-15)Els presentadors i presentadores de televisió són un dels factors responsables de l’èxit o el fracàs que pot comportar un programa de televisió i més encara el d’una cadena. És per això que, per a una cadena autonòmica ... -
L’ús de la pissarra digital com a instrument motivador e inclusiu
Universitat Jaume I (2023-06-07)Aquest treball de final de grau naix de la necessitat de motivar a l’alumnat. Després d’observar la situació en diferents centres i parlar amb alguns mestres, m’he adonat que ens trobem al davant d’un alumnat completament ... -
L’ús de la Pissarra Digital Interactiva en l’IES Els Ports (Morella)
Universitat Jaume I (2018-07-19)This document of TFM shows an analysis of the use of the Information and the Communication Technologies (ICT) and the Interactive Whiteboard (IWB) in the centres of Compulsory Secondary Education and specifically in the ... -
L’ús de les dramatitzacions històriques en Educació Primària
Universitat Jaume I (2015-06-17)Les dramatitzacions són una ferramenta molt poc utilitzada en l’àrea d’Història i que ofereix grans possibilitats per a ser treballada. Aquestes constitueixen una proposta innovadora que motiva l’alumnat a aprendre durant ...