Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorMelchor, Verónica
dc.date.accessioned2013-12-28T17:54:52Z
dc.date.available2013-12-28T17:54:52Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.issn1139-5486
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/78670
dc.descriptionDotzenes Jornades de Foment de la Investigació de la FCHS (Any 2006-2007)ca_CA
dc.description.abstractEl treball d´investigació tracta els problemes de comunicació oral i conseqüentment els problemes en l´inici de la lectoescriptura, d´un grup d´alumnes de 3 anys. Sha incorporat en l´aula una nova estratègia de treball que afavorisca, ajude i en alguns casos reforce la comunicació oral i lectoescriptura en els alumnes de 3 anys. Sha emprat un sistema de comunicació no vocal, com són els pictogrames, destinat a alumnes de N.E.E, però en aquest cas adaptat al contexte i circunstàncies concretes i, modificat per a que siga accesible al grupclasse. Aquesta metodología s´inclourà en l´aula per diverses raons: -El grup de nens/es presenten certes limitacions en quant a l´expressió i comprensió oral. -La gran majoria no tenen un vocabulari mínim i concret que els permitisca desenvolupar tasques quotidianes com demanar coses, explicar,… -Altres xiquets/es encara no han assolit un nivell de comunicació oral propi de la seva edat i presenten un retràs considerable en l´estructuració d´oracions simples. -Per altra banda, alguns presenten problemes de dicció i mala expressió i pronunciació de paraules. El material de treball usat és molt manipulatiu, fàcil d´usar, atractiu i motivador per als nens/es de forma que s´han pogut assolir nous aprenentatges en un contexte habitual, de manera funcional i significativa; propiciant la generalització dels coneixements. Però, no s´ha d´oblidar que el treball ha sigut desenvolupat seguint la línia, principis i metodología propis de l´escola inclusiva, ja que promouen actituts de comunicació interactiva, cooperativa i de treball en grup.ca_CA
dc.format.extent24 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.relation.isPartOfFòrum de recerca nº 12,2006-2007ca_CA
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/*
dc.subjectFilosofíaca_CA
dc.subjectPhilosophyca_CA
dc.subjectPhilosophieca_CA
dc.subjectHistoryca_CA
dc.subjectHistoireca_CA
dc.subjectHistoriaca_CA
dc.subjectCiències de la comunicacióca_CA
dc.subjectCommunication Sciencesca_CA
dc.subjectSciences de la Communicationca_CA
dc.subjectCiencias de la comunicaciónca_CA
dc.subjectFilologíaca_CA
dc.subjectPhilologieca_CA
dc.subjectPhilologyca_CA
dc.subjectTraducció i Interpretacióca_CA
dc.subjectTranslation and Interpretationca_CA
dc.subjectTraduction et interprétationca_CA
dc.subjectTraducción e Interpretaciónca_CA
dc.titleEls pictogrames: una ajuda per a la comunicació i expressió en l´educació infantil de 3 anysca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como: http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/