Treballem les emocions en grup
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71324
comunitat-uji-handle3:10234/98723
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMEste recurso está restringido
Metadatos
Título
Treballem les emocions en grupAutoría
Tutor/Supervisor; Universidad.Departamento
Safont Claret, Rubén; Universitat Jaume I. Departament de Psicologia Evolutiva, Educativa, Social i MetodologiaFecha de publicación
2019-07-11Editor
Universitat Jaume IResumen
En l’elaboració d’aquest projecte destinat als alumnes de 5 i 6 anys dels centre
Mestre Vicent Artero, es plantegen després de la primera setmana de
pràctiques dos objectius: integrar-se en el grup a partir d’acti ... [+]
En l’elaboració d’aquest projecte destinat als alumnes de 5 i 6 anys dels centre
Mestre Vicent Artero, es plantegen després de la primera setmana de
pràctiques dos objectius: integrar-se en el grup a partir d’activitats grupals i
millorar les competències dels alumnes participants a partir del programa. A
través de l’observació com a instrument d’avaluació, es realitza una avaluació
inicial de la realitat de l’aula. A causa d’aquesta avaluació, es planteja una
proposta d’intervenció on es fomenta la relació del grup a partir de les
emocions. Aquesta informació es registra a una taula que consta de 6 ítems i
es plena després de cada sessió. Al finalitzar la proposta, es torna a avaluar a
partir del registre d’observació utilitzat en l’avaluació inicial. Els resultats
indiquen que són satisfactoris, ja que la relació entre els alumnes ha millorat. [-]
In the preparation of this project intended for the 5 and 6 years old students
from the center Mestre Vicent Artero, two objectives are considered after the
first week of traineeship: be integrated in the group ... [+]
In the preparation of this project intended for the 5 and 6 years old students
from the center Mestre Vicent Artero, two objectives are considered after the
first week of traineeship: be integrated in the group through group activities and
improve the competences of the participating students through the program.
Using observation as an evaluation tool, an initial evaluation of the classroom
reality is carried out. Due to this evaluation, a proposal of intervention is
considered, which encourages the relationship of the group based on emotions.
This information is recorded in a table that consists of 6 items and is filled after
each session. At the end of the proposal, it will be evaluated again based on the
observation record used in the initial evaluation. The results reflect that they are
satisfactory, since the relationship between the students has improved. [-]
Palabras clave / Materias
Descripción
Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil. Codi: MI1040. Curs acadèmic: 2018/2019
Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/bachelorThesisDerechos de acceso
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess