Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorSaturnino Santatecla, Teresa
dc.contributor.otherSafont Claret, Rubén
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament de Psicologia Evolutiva, Educativa, Social i Metodologia
dc.date.accessioned2019-11-11T10:43:06Z
dc.date.available2019-11-11T10:43:06Z
dc.date.issued2019-07-11
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/184862
dc.descriptionTreball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil. Codi: MI1040. Curs acadèmic: 2018/2019ca_CA
dc.description.abstractEn l’elaboració d’aquest projecte destinat als alumnes de 5 i 6 anys dels centre Mestre Vicent Artero, es plantegen després de la primera setmana de pràctiques dos objectius: integrar-se en el grup a partir d’activitats grupals i millorar les competències dels alumnes participants a partir del programa. A través de l’observació com a instrument d’avaluació, es realitza una avaluació inicial de la realitat de l’aula. A causa d’aquesta avaluació, es planteja una proposta d’intervenció on es fomenta la relació del grup a partir de les emocions. Aquesta informació es registra a una taula que consta de 6 ítems i es plena després de cada sessió. Al finalitzar la proposta, es torna a avaluar a partir del registre d’observació utilitzat en l’avaluació inicial. Els resultats indiquen que són satisfactoris, ja que la relació entre els alumnes ha millorat.ca_CA
dc.description.abstractIn the preparation of this project intended for the 5 and 6 years old students from the center Mestre Vicent Artero, two objectives are considered after the first week of traineeship: be integrated in the group through group activities and improve the competences of the participating students through the program. Using observation as an evaluation tool, an initial evaluation of the classroom reality is carried out. Due to this evaluation, a proposal of intervention is considered, which encourages the relationship of the group based on emotions. This information is recorded in a table that consists of 6 items and is filled after each session. At the end of the proposal, it will be evaluated again based on the observation record used in the initial evaluation. The results reflect that they are satisfactory, since the relationship between the students has improved.ca_CA
dc.format.extent31 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rights.urihttp://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/*
dc.subjectGrau en Mestre o Mestra d'Educació Infantilca_CA
dc.subjectGrado en Maestro o Maestra de Educación Infantilca_CA
dc.subjectBachelor's Degree in Preschool Educationca_CA
dc.subjectEmocionsca_CA
dc.subjectactivitats grupalsca_CA
dc.subjectcohesió grupalca_CA
dc.subjectEmotionsca_CA
dc.subjectgroup activitiesca_CA
dc.subjectgroup cohesionca_CA
dc.titleTreballem les emocions en grupca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Gradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem