Mostrar el registro sencillo del ítem
Treballem les emocions en grup
dc.contributor.author | Saturnino Santatecla, Teresa | |
dc.contributor.other | Safont Claret, Rubén | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament de Psicologia Evolutiva, Educativa, Social i Metodologia | |
dc.date.accessioned | 2019-11-11T10:43:06Z | |
dc.date.available | 2019-11-11T10:43:06Z | |
dc.date.issued | 2019-07-11 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/184862 | |
dc.description | Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil. Codi: MI1040. Curs acadèmic: 2018/2019 | ca_CA |
dc.description.abstract | En l’elaboració d’aquest projecte destinat als alumnes de 5 i 6 anys dels centre Mestre Vicent Artero, es plantegen després de la primera setmana de pràctiques dos objectius: integrar-se en el grup a partir d’activitats grupals i millorar les competències dels alumnes participants a partir del programa. A través de l’observació com a instrument d’avaluació, es realitza una avaluació inicial de la realitat de l’aula. A causa d’aquesta avaluació, es planteja una proposta d’intervenció on es fomenta la relació del grup a partir de les emocions. Aquesta informació es registra a una taula que consta de 6 ítems i es plena després de cada sessió. Al finalitzar la proposta, es torna a avaluar a partir del registre d’observació utilitzat en l’avaluació inicial. Els resultats indiquen que són satisfactoris, ja que la relació entre els alumnes ha millorat. | ca_CA |
dc.description.abstract | In the preparation of this project intended for the 5 and 6 years old students from the center Mestre Vicent Artero, two objectives are considered after the first week of traineeship: be integrated in the group through group activities and improve the competences of the participating students through the program. Using observation as an evaluation tool, an initial evaluation of the classroom reality is carried out. Due to this evaluation, a proposal of intervention is considered, which encourages the relationship of the group based on emotions. This information is recorded in a table that consists of 6 items and is filled after each session. At the end of the proposal, it will be evaluated again based on the observation record used in the initial evaluation. The results reflect that they are satisfactory, since the relationship between the students has improved. | ca_CA |
dc.format.extent | 31 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights.uri | http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/ | * |
dc.subject | Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil | ca_CA |
dc.subject | Grado en Maestro o Maestra de Educación Infantil | ca_CA |
dc.subject | Bachelor's Degree in Preschool Education | ca_CA |
dc.subject | Emocions | ca_CA |
dc.subject | activitats grupals | ca_CA |
dc.subject | cohesió grupal | ca_CA |
dc.subject | Emotions | ca_CA |
dc.subject | group activities | ca_CA |
dc.subject | group cohesion | ca_CA |
dc.title | Treballem les emocions en grup | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Grado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/restrictedAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil [1149]
MI1040; MI1840