Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorMiralles Mengual, Fernando David
dc.contributor.otherVernia Carrasco, Ana M.
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament d'Educació i Didàctiques Específiques
dc.date.accessioned2019-07-12T12:03:24Z
dc.date.available2019-07-12T12:03:24Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/183192
dc.descriptionTreball de Final de Màster Universitari en Didàctica de la Música. Codi: SBN012. Curs acadèmic 2018-2019.ca_CA
dc.description.abstractEl present escrit pretén donar una proposta de programació didàctica de trompa un poc diferent, basada en les metodologies tradicionals de l’educació musical del S.XX, adaptades al model de les escoles de música de grau elemental, i comptant amb l’opinió de alguns professors de conservatoris. Es busca també el gust estètic de la trompa a espanya, a través d’una reflexió sobre les escoles tradicionals europees de la trompa. La tipologia del treball es la creació de materials didàctics de millora en la perspectiva de l’educació en un instrument com és la trompaca_CA
dc.description.abstractEl presente documento tiene por objeto ofrecer una propuesta de programación docente un poco diferente, basada en las metodologías tradicionales de la educación musical del siglo XX, adaptada al modelo de escuelas de música de nivel elemental, y contar con la opinión de algunos Profesores de conservatorios. También busca el gusto estético de la trompa en España, a través de una reflexión sobre las escuelas europeas tradicionales de la bocina. La tipología del trabajo es la creación de materiales didácticos para la mejora en la perspectiva de la educación sobre un instrumento como es la trompa.ca_CA
dc.description.abstractThe present document aims to provide a proposal for a different teaching programming, based on the traditional methodologies of the music education of the 20TH century, adapted to the model of elementary-level music schools, and counting on the opinion of some Teachers of conservatories. It also seeks the aesthetic taste of horn players in Spain, through a reflection on the traditional European Schools of the French horn. The typology of the work is the creation of didactic materials to improve in the perspective of the education in an instrument like the Horn.ca_CA
dc.format.extent42 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rights.urihttp://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/*
dc.subjectMàster Universitari en Didàctica de la Músicaca_CA
dc.subjectMáster Universitario en Didáctica de la Músicaca_CA
dc.subjectMaster's Degree in Music Teachingca_CA
dc.subjectEducació musicalca_CA
dc.subjectTrompaca_CA
dc.subjectPedagogia de la Trompaca_CA
dc.subjectActivitat Didàcticaca_CA
dc.subjectEducación musicalca_CA
dc.subjectTrompaca_CA
dc.subjectPedagogia de la Trompaca_CA
dc.subjectActividad Didácticaca_CA
dc.subjectMusical educationca_CA
dc.subjectFrench hornca_CA
dc.subjectPedagogy of French Hornca_CA
dc.subjectDidactic Activityca_CA
dc.titleProposta d'activitat didàctica per a l'assignatura de trompa al Grau Elementalca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Postgradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem