Mostrar el registro sencillo del ítem
Student-initiated email communication: an analysis of openings and closings by Spanish EFL learners
dc.contributor.author | Salazar-Campillo, Patricia | |
dc.date.accessioned | 2019-02-15T18:50:01Z | |
dc.date.available | 2019-02-15T18:50:01Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Salazar Campillo, Patricia. "Student-initiated email communication: An analysis of openings and closings by Spanish EFL learners." Sintagma: revista de lingüística, 2018, vol. 30, p. 81-93 | ca_CA |
dc.identifier.issn | 0214-9141 | |
dc.identifier.issn | 2013-6455 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/181174 | |
dc.description.abstract | Emails are one of the most widely-used forms of communication in the institutional context since they are pervasive in lecturer-student exchanges. This study analyzes opening and closing sequences in first-contact emails written by two groups of students with similar characteristics: one group employed their mother tongue (Spanish) and the second their foreign language (English) when making a request to one of their lecturers. Results show that regardless of language, openings did not show the degree of formality expected in this type of emails. In contrast, closings revealed deference and respect to the lecturer in both kinds of emails. | ca_CA |
dc.description.abstract | El correu electrònic és una de les formes de comunicació més utilitzades en el context institucional i, de fet, abunden en la interacció professor-estudiant. Aquest estudi analitza les obertures i els tancaments en els correus electrònics de primer contacte enviats per dos grups d’estudiants amb característiques similars: un grup va usar la seva llengua materna (espanyol) i el segon la llengua estrangera (anglès) al realitzar una petició a un dels seus professors. Els resultats indiquen que, independentment de la llengua utilitzada, les obertures no han demostrat el nivell de formalitat esperable en aquest tipus d’enviament. Per contra, en els tancaments es detecta deferència i respecte al professor en els dos idiomes. | ca_CA |
dc.format.extent | 13 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | eng | ca_CA |
dc.publisher | Universitat de Lleida | ca_CA |
dc.relation.isPartOf | Sintagma: revista de lingüística, 2018, vol. 30, p. 81-93 | ca_CA |
dc.rights | L'autor que publica un article a Sintagma manté els drets de publicació de la seva obra i accepta les condicions de llicència d'explotació de Creative Commons by 4.0 Els articles publicats en aquesta revista estan subjectes –llevat que s'indiqui el contrari– a una llicència de Reconeixement 4.0 Espanya de Creative Commons. Podeu copiar-los, distribuir-los, comunicar-los públicament i fer-ne obres derivades sempre que reconegueu els crèdits de les obres (autoria, nom de la revista, institució editora) de la manera especificada pels autors o per la revista. | ca_CA |
dc.rights | Atribución 4.0 Internacional | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/ | * |
dc.subject | openings | ca_CA |
dc.subject | closings | ca_CA |
dc.subject | ca_CA | |
dc.subject | power distance | ca_CA |
dc.subject | obertures | ca_CA |
dc.subject | tancaments | ca_CA |
dc.subject | correu electrònic | ca_CA |
dc.subject | distància de poder | ca_CA |
dc.title | Student-initiated email communication: an analysis of openings and closings by Spanish EFL learners | ca_CA |
dc.title.alternative | Comunicació per correu electrònic iniciada per l’estudiant: Una anàlisi de les obertures i els tancaments usats per estudiants espanyols d’anglès com a llengua estrangera | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | ca_CA |
dc.identifier.doi | https://doi.org/10.21001/sintagma.2018.30.05 | |
dc.relation.projectID | As a member of the LAELA (Lingüística Aplicada a l’Ensenyament de la Llengua Anglesa) research group at Universitat Jaume I (Castellón, Spain), I would like to acknowledge that this study is part of a research project funded by (a) the Spanish Ministerio de Economía y Competitividad (FFI2016-78584-P), (b) the Universitat Jaume I (P1.1B2015-20), and (c) Projectes d’Innovació Educativa de la Unitat de Suport Educatiu 3457/17 | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca_CA |
dc.relation.publisherVersion | http://www.sintagma.udl.cat/esintagma/index.html | ca_CA |
dc.type.version | info:eu-repo/semantics/publishedVersion | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
ANG_Articles [318]
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como: L'autor que publica un article a Sintagma manté els drets de publicació de la seva obra i accepta les condicions de llicència d'explotació de Creative Commons by 4.0
Els articles publicats en aquesta revista estan subjectes –llevat que s'indiqui el contrari– a una llicència de Reconeixement 4.0 Espanya de Creative Commons. Podeu copiar-los, distribuir-los, comunicar-los públicament i fer-ne obres derivades sempre que reconegueu els crèdits de les obres (autoria, nom de la revista, institució editora) de la manera especificada pels autors o per la revista.