Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorSalazar-Campillo, Patricia
dc.date.accessioned2019-02-15T18:50:01Z
dc.date.available2019-02-15T18:50:01Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationSalazar Campillo, Patricia. "Student-initiated email communication: An analysis of openings and closings by Spanish EFL learners." Sintagma: revista de lingüística, 2018, vol. 30, p. 81-93ca_CA
dc.identifier.issn0214-9141
dc.identifier.issn2013-6455
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/181174
dc.description.abstractEmails are one of the most widely-used forms of communication in the institutional context since they are pervasive in lecturer-student exchanges. This study analyzes opening and closing sequences in first-contact emails written by two groups of students with similar characteristics: one group employed their mother tongue (Spanish) and the second their foreign language (English) when making a request to one of their lecturers. Results show that regardless of language, openings did not show the degree of formality expected in this type of emails. In contrast, closings revealed deference and respect to the lecturer in both kinds of emails.ca_CA
dc.description.abstractEl correu electrònic és una de les formes de comunicació més utilitzades en el context institucional i, de fet, abunden en la interacció professor-estudiant. Aquest estudi analitza les obertures i els tancaments en els correus electrònics de primer contacte enviats per dos grups d’estudiants amb característiques similars: un grup va usar la seva llengua materna (espanyol) i el segon la llengua estrangera (anglès) al realitzar una petició a un dels seus professors. Els resultats indiquen que, independentment de la llengua utilitzada, les obertures no han demostrat el nivell de formalitat esperable en aquest tipus d’enviament. Per contra, en els tancaments es detecta deferència i respecte al professor en els dos idiomes.ca_CA
dc.format.extent13 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isoengca_CA
dc.publisherUniversitat de Lleidaca_CA
dc.relation.isPartOfSintagma: revista de lingüística, 2018, vol. 30, p. 81-93ca_CA
dc.rightsL'autor que publica un article a Sintagma manté els drets de publicació de la seva obra i accepta les condicions de llicència d'explotació de Creative Commons by 4.0 Els articles publicats en aquesta revista estan subjectes –llevat que s'indiqui el contrari– a una llicència de Reconeixement 4.0 Espanya de Creative Commons. Podeu copiar-los, distribuir-los, comunicar-los públicament i fer-ne obres derivades sempre que reconegueu els crèdits de les obres (autoria, nom de la revista, institució editora) de la manera especificada pels autors o per la revista.ca_CA
dc.rightsAtribución 4.0 Internacional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/*
dc.subjectopeningsca_CA
dc.subjectclosingsca_CA
dc.subjectemailca_CA
dc.subjectpower distanceca_CA
dc.subjectoberturesca_CA
dc.subjecttancamentsca_CA
dc.subjectcorreu electrònicca_CA
dc.subjectdistància de poderca_CA
dc.titleStudent-initiated email communication: an analysis of openings and closings by Spanish EFL learnersca_CA
dc.title.alternativeComunicació per correu electrònic iniciada per l’estudiant: Una anàlisi de les obertures i els tancaments usats per estudiants espanyols d’anglès com a llengua estrangeraca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleca_CA
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.21001/sintagma.2018.30.05
dc.relation.projectIDAs a member of the LAELA (Lingüística Aplicada a l’Ensenyament de la Llengua Anglesa) research group at Universitat Jaume I (Castellón, Spain), I would like to acknowledge that this study is part of a research project funded by (a) the Spanish Ministerio de Economía y Competitividad (FFI2016-78584-P), (b) the Universitat Jaume I (P1.1B2015-20), and (c) Projectes d’Innovació Educativa de la Unitat de Suport Educatiu 3457/17ca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_CA
dc.relation.publisherVersionhttp://www.sintagma.udl.cat/esintagma/index.htmlca_CA
dc.type.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersionca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail
Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

L'autor que publica un article a Sintagma manté els drets de publicació de la seva obra i accepta les condicions de llicència d'explotació de Creative Commons by 4.0
Els articles publicats en aquesta revista estan subjectes –llevat que s'indiqui el contrari– a una llicència de Reconeixement 4.0 Espanya de Creative Commons. Podeu copiar-los, distribuir-los, comunicar-los públicament i fer-ne obres derivades sempre que reconegueu els crèdits de les obres (autoria, nom de la revista, institució editora) de la manera especificada pels autors o per la revista.
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como: L'autor que publica un article a Sintagma manté els drets de publicació de la seva obra i accepta les condicions de llicència d'explotació de Creative Commons by 4.0 Els articles publicats en aquesta revista estan subjectes –llevat que s'indiqui el contrari– a una llicència de Reconeixement 4.0 Espanya de Creative Commons. Podeu copiar-los, distribuir-los, comunicar-los públicament i fer-ne obres derivades sempre que reconegueu els crèdits de les obres (autoria, nom de la revista, institució editora) de la manera especificada pels autors o per la revista.