Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorMallén Fortanet, Dolores
dc.contributor.authorPitarch Romero, María José
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament d'Educació
dc.date.accessioned2016-09-12T06:33:46Z
dc.date.available2016-09-12T06:33:46Z
dc.date.issued2016-07-11
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/162369
dc.descriptionTreball de Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic 2015-2016ca_CA
dc.description.abstractEn aquesta investigació abordem la problemàtica observada durant l’estada en pràctiques en un Centre d’Acció Educativa Singular (C.A.E.S.). La conflictivitat, les dificultats en les relacions entre iguals i els problemes de conducta, d’empatia i d’autoestima del grup de 2n de Primària han sigut la motivació per a prendre l’Educació Emocional com a instrument per a intentar solucionarlos. L’Educació Emocional tracta de potenciar l’expressió d’emocions i sentiments, amb l’establiment de relacions entre iguals, en la cerca d’alternatives davant problemes i conflictes, respectar les opinions dels altres, etc. També està relacionada amb el concepte d’escola inclusiva i està molt lligada amb la teoria de les Intel·ligències Múltiples. Salovey, Mayer, Goleman i Bisquerra entre altres autors ens han servit de fonament teòric sobre el qual construir el nostre estudi. La nostra intervenció ha posat en pràctica una sèrie d’activitats destinades a millorar les carències emocionals de l’alumnat. Des del punt de vista quantitatiu, els resultats s’han arreplegat utilitzant l’escala de Piers-Harris per fer una avaluació inicial i una altra final. Pel que fa a la valoració qualitativa, s’han triangulat les opinions de les mestres que més contacte han tingut amb el grup per contrastar els resultats obtinguts. Finalment, organitzem les dades per poder analitzar-les acuradament. A partir d’aquestes, extraiem les nostres conclusions i reflexionem sobre si hem assolit els objectius marcats inicialment.ca_CA
dc.format.extent31 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rightsAtribución-CompartirIgual 4.0 España*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/*
dc.subjectGrau en Mestre o Mestra d' Educació Primàriaca_CA
dc.subjectGrado en Maestro o Maestra de Educación Primariaca_CA
dc.subjectBachelor's Degree in Primary Educationca_CA
dc.subjectEducación emocionalca_CA
dc.subjectEducació Primàriaca_CA
dc.subjectValoració qualitativa i quantitativaca_CA
dc.subjectEscala d’autoconcepte de Piers-Harrisca_CA
dc.titleEducació emocional a un aula de 2n de Primàriaca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Gradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail
Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Atribución-CompartirIgual 4.0 España
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como: Atribución-CompartirIgual 4.0 España