La Inclusió a l'aula: la immigració
Ver/ Abrir
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71324
comunitat-uji-handle3:10234/98723
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMMetadatos
Título
La Inclusió a l'aula: la immigracióAutoría
Tutor/Supervisor
Pallarés Piquer, MarcTutor/Supervisor; Universidad.Departamento
Universitat Jaume I. Departament d'EducacióFecha de publicación
2015-06-19Editor
Universitat Jaume IResumen
La societat actual, durant els últims anys, ha viscut un cúmul de canvis en valors, actituds i pràctiques, fet que es reflecteix en els plantejaments de l'educació i en la realitat escolar.
Un d'aquests canvis és ... [+]
La societat actual, durant els últims anys, ha viscut un cúmul de canvis en valors, actituds i pràctiques, fet que es reflecteix en els plantejaments de l'educació i en la realitat escolar.
Un d'aquests canvis és referent al reconeixement de la diversitat de l'alumnat, entenent aquesta diversitat com un valor enriquidor i positiu per a tots, però que obliga a la recerca d'alternatives didàctiques en l'educació i en la pràctica de l'escola. Aquestes es fonamenten en el pas d'un model de intervenció compensatòria a introduir pràctiques coherents amb la inclusió educativa.
L'Educació Inclusiva es presenta com una resposta que valora la heterogeneïtat de l'alumnat, ja que es centra en el desenvolupament de les fortaleses i les possibilitats de cadascun dels i les alumnes, i no en les seves dificultats, fet que promulga un incentiu d’interès per part de l'alumnat i per tant, un aprenentatge significatiu i de qualitat.
Mentre que, d'una banda, el plantejament d'alguns col·legis és seleccionar l'alumnat que entra en els seus centres, aquest tipus d'educació tracta a tothom per igual i el que fa és tractar d'ajustar al màxim l'ajuda dels i les mestres cap a les possibles necessitats que puga presentar l'alumnat, tal com professorat especialitzat o metodologies educatives adaptades que faciliten un aprenentatge de caràcter òptim per al nostre alumnat. [-]
Palabras clave / Materias
Descripción
Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil. Codi: MI1040. Curs acadèmic 2014-2015
Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/bachelorThesisDerechos de acceso
info:eu-repo/semantics/openAccess
Aparece en las colecciones
El ítem tiene asociados los siguientes ficheros de licencia: