Mostrar el registro sencillo del ítem
La Inclusió a l'aula: la immigració
dc.contributor | Pallarés Piquer, Marc | |
dc.contributor.author | Bort Braso, Silvia | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament d'Educació | |
dc.date.accessioned | 2016-04-04T07:44:13Z | |
dc.date.available | 2016-04-04T07:44:13Z | |
dc.date.issued | 2015-06-19 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/155871 | |
dc.description | Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil. Codi: MI1040. Curs acadèmic 2014-2015 | ca_CA |
dc.description.abstract | La societat actual, durant els últims anys, ha viscut un cúmul de canvis en valors, actituds i pràctiques, fet que es reflecteix en els plantejaments de l'educació i en la realitat escolar. Un d'aquests canvis és referent al reconeixement de la diversitat de l'alumnat, entenent aquesta diversitat com un valor enriquidor i positiu per a tots, però que obliga a la recerca d'alternatives didàctiques en l'educació i en la pràctica de l'escola. Aquestes es fonamenten en el pas d'un model de intervenció compensatòria a introduir pràctiques coherents amb la inclusió educativa. L'Educació Inclusiva es presenta com una resposta que valora la heterogeneïtat de l'alumnat, ja que es centra en el desenvolupament de les fortaleses i les possibilitats de cadascun dels i les alumnes, i no en les seves dificultats, fet que promulga un incentiu d’interès per part de l'alumnat i per tant, un aprenentatge significatiu i de qualitat. Mentre que, d'una banda, el plantejament d'alguns col·legis és seleccionar l'alumnat que entra en els seus centres, aquest tipus d'educació tracta a tothom per igual i el que fa és tractar d'ajustar al màxim l'ajuda dels i les mestres cap a les possibles necessitats que puga presentar l'alumnat, tal com professorat especialitzat o metodologies educatives adaptades que faciliten un aprenentatge de caràcter òptim per al nostre alumnat. | ca_CA |
dc.format.extent | 20 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 Spain | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/ | * |
dc.subject | Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil | ca_CA |
dc.subject | Grado en Maestro o Maestra de Educación Infantil | ca_CA |
dc.subject | Bachelor's Degree in Preschool Education | ca_CA |
dc.subject | societat | ca_CA |
dc.subject | diversitat | ca_CA |
dc.subject | inclusió | ca_CA |
dc.subject | alumnat | ca_CA |
dc.subject | necessitats | ca_CA |
dc.subject | escola | ca_CA |
dc.title | La Inclusió a l'aula: la immigració | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Grado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil [1149]
MI1040; MI1840