La Inclusió a l'aula: la immigració
![Thumbnail](/xmlui/bitstream/handle/10234/155871/TFG_2014_BortBrasoS.pdf.jpg?sequence=5&isAllowed=y)
Visualitza/
Metadades
Mostra el registre complet de l'elementcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71324
comunitat-uji-handle3:10234/98723
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMMetadades
Títol
La Inclusió a l'aula: la immigracióAutoria
Tutor/Supervisor
Pallarés Piquer, MarcTutor/Supervisor; Universitat.Departament
Universitat Jaume I. Departament d'EducacióData de publicació
2015-06-19Editor
Universitat Jaume IResum
La societat actual, durant els últims anys, ha viscut un cúmul de canvis en valors, actituds i pràctiques, fet que es reflecteix en els plantejaments de l'educació i en la realitat escolar.
Un d'aquests canvis és ... [+]
La societat actual, durant els últims anys, ha viscut un cúmul de canvis en valors, actituds i pràctiques, fet que es reflecteix en els plantejaments de l'educació i en la realitat escolar.
Un d'aquests canvis és referent al reconeixement de la diversitat de l'alumnat, entenent aquesta diversitat com un valor enriquidor i positiu per a tots, però que obliga a la recerca d'alternatives didàctiques en l'educació i en la pràctica de l'escola. Aquestes es fonamenten en el pas d'un model de intervenció compensatòria a introduir pràctiques coherents amb la inclusió educativa.
L'Educació Inclusiva es presenta com una resposta que valora la heterogeneïtat de l'alumnat, ja que es centra en el desenvolupament de les fortaleses i les possibilitats de cadascun dels i les alumnes, i no en les seves dificultats, fet que promulga un incentiu d’interès per part de l'alumnat i per tant, un aprenentatge significatiu i de qualitat.
Mentre que, d'una banda, el plantejament d'alguns col·legis és seleccionar l'alumnat que entra en els seus centres, aquest tipus d'educació tracta a tothom per igual i el que fa és tractar d'ajustar al màxim l'ajuda dels i les mestres cap a les possibles necessitats que puga presentar l'alumnat, tal com professorat especialitzat o metodologies educatives adaptades que faciliten un aprenentatge de caràcter òptim per al nostre alumnat. [-]
Paraules clau / Matèries
Descripció
Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil. Codi: MI1040. Curs acadèmic 2014-2015
Tipus de document
info:eu-repo/semantics/bachelorThesisDrets d'accés
info:eu-repo/semantics/openAccess
Apareix a les col.leccions
Els següents fitxers sobre la llicència estan associats a aquest element: