Mostrar el registro sencillo del ítem
Musicoteràpia : proposta d’intervenció per al Trastorn de l’Espectre d’Autisme
dc.contributor | Porta, Amparo | |
dc.contributor.author | Moliner Martínez, Àngels | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament d'Educació | |
dc.date.accessioned | 2015-11-03T12:56:54Z | |
dc.date.available | 2015-11-03T12:56:54Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/138312 | |
dc.description | Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs: 2014/2015 | ca_CA |
dc.description.abstract | Aquest Treball final de Grau pretén ser la iniciació d’un projecte que gira al voltant d’una intervenció encaminada a millorar, a través de la música, les capacitats motores, cognitives, lingüístiques, afectives i socials de l’alumne al que va dirigida la intervenció, diagnosticat amb Trastorn de l’Espectre d’Autisme, amb la tipologia de grau 2 (requereix d’un suport important). El pla d’intervenció va dirigit a un alumne de 6 anys al que he tingut l’oportunitat de conèixer amb profunditat. Està escolaritzat en un aula específica d’educació especial on he pogut estar present, podent observar, intervenir i discutir sobre el tractament amb el mestre titular. Així, després de conèixer les característiques d’aquest alumne, propose un projecte inicial de treball individual en sessions setmanals. El meu objectiu és conèixer els resultats del pla d’intervenció, posant-lo en pràctica amb el xiquet en qüestió. Comprovar les modificacions que cal fer a la meua proposta didàctica així com els aspectes que han resultat fructífers per a la continuïtat d’aquest projecte, amb aquets alumne i amb altres. Així doncs, el meu interès primordial és millorar, a través de la música, les capacitats motores, cognitives, lingüístiques, afectives i socials de l’alumne tractat. Pretenc demostrar també que la música és una ferramenta molt valuosa per al desenvolupament dels xiquets amb TEA. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights.uri | http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/ | * |
dc.subject | Grau en Mestre o Mestra d' Educació Primària | ca_CA |
dc.subject | Grado en Maestro o Maestra de Educación Primaria | ca_CA |
dc.subject | Bachelor's Degree in Primary Education | ca_CA |
dc.subject | Musicoterapia | ca_CA |
dc.subject | Autismo | ca_CA |
dc.subject | Niños autistas | ca_CA |
dc.subject.other | Musicoteràpia | ca_CA |
dc.subject.other | Infants autistes | ca_CA |
dc.subject.other | Autisme | ca_CA |
dc.title | Musicoteràpia : proposta d’intervenció per al Trastorn de l’Espectre d’Autisme | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Grado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/restrictedAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primaria [1453]
MP1040; MP1840