Musicoteràpia : proposta d’intervenció per al Trastorn de l’Espectre d’Autisme
Metadata
Show full item recordcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71324
comunitat-uji-handle3:10234/98725
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMThis resource is restricted
Metadata
Title
Musicoteràpia : proposta d’intervenció per al Trastorn de l’Espectre d’AutismeAuthor (s)
Tutor/Supervisor
Porta, AmparoTutor/Supervisor; University.Department
Universitat Jaume I. Departament d'EducacióDate
2015Publisher
Universitat Jaume IAbstract
Aquest Treball final de Grau pretén ser la iniciació d’un projecte que gira al
voltant d’una intervenció encaminada a millorar, a través de la música, les capacitats
motores, cognitives, lingüístiques, afectives i ... [+]
Aquest Treball final de Grau pretén ser la iniciació d’un projecte que gira al
voltant d’una intervenció encaminada a millorar, a través de la música, les capacitats
motores, cognitives, lingüístiques, afectives i socials de l’alumne al que va dirigida la
intervenció, diagnosticat amb Trastorn de l’Espectre d’Autisme, amb la tipologia de
grau 2 (requereix d’un suport important).
El pla d’intervenció va dirigit a un alumne de 6 anys al que he tingut l’oportunitat
de conèixer amb profunditat. Està escolaritzat en un aula específica d’educació
especial on he pogut estar present, podent observar, intervenir i discutir sobre el
tractament amb el mestre titular. Així, després de conèixer les característiques
d’aquest alumne, propose un projecte inicial de treball individual en sessions
setmanals.
El meu objectiu és conèixer els resultats del pla d’intervenció, posant-lo en
pràctica amb el xiquet en qüestió. Comprovar les modificacions que cal fer a la meua
proposta didàctica així com els aspectes que han resultat fructífers per a la continuïtat
d’aquest projecte, amb aquets alumne i amb altres. Així doncs, el meu interès
primordial és millorar, a través de la música, les capacitats motores, cognitives,
lingüístiques, afectives i socials de l’alumne tractat. Pretenc demostrar també que la
música és una ferramenta molt valuosa per al desenvolupament dels xiquets amb
TEA. [-]
Subject
Description
Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs: 2014/2015
Type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesisRights
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess