Musicoteràpia : proposta d’intervenció per al Trastorn de l’Espectre d’Autisme
Visualitza/
Metadades
Mostra el registre complet de l'elementcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71324
comunitat-uji-handle3:10234/98725
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMAquest recurs és restringit
Metadades
Títol
Musicoteràpia : proposta d’intervenció per al Trastorn de l’Espectre d’AutismeAutoria
Tutor/Supervisor
Porta, AmparoTutor/Supervisor; Universitat.Departament
Universitat Jaume I. Departament d'EducacióData de publicació
2015Editor
Universitat Jaume IResum
Aquest Treball final de Grau pretén ser la iniciació d’un projecte que gira al
voltant d’una intervenció encaminada a millorar, a través de la música, les capacitats
motores, cognitives, lingüístiques, afectives i ... [+]
Aquest Treball final de Grau pretén ser la iniciació d’un projecte que gira al
voltant d’una intervenció encaminada a millorar, a través de la música, les capacitats
motores, cognitives, lingüístiques, afectives i socials de l’alumne al que va dirigida la
intervenció, diagnosticat amb Trastorn de l’Espectre d’Autisme, amb la tipologia de
grau 2 (requereix d’un suport important).
El pla d’intervenció va dirigit a un alumne de 6 anys al que he tingut l’oportunitat
de conèixer amb profunditat. Està escolaritzat en un aula específica d’educació
especial on he pogut estar present, podent observar, intervenir i discutir sobre el
tractament amb el mestre titular. Així, després de conèixer les característiques
d’aquest alumne, propose un projecte inicial de treball individual en sessions
setmanals.
El meu objectiu és conèixer els resultats del pla d’intervenció, posant-lo en
pràctica amb el xiquet en qüestió. Comprovar les modificacions que cal fer a la meua
proposta didàctica així com els aspectes que han resultat fructífers per a la continuïtat
d’aquest projecte, amb aquets alumne i amb altres. Així doncs, el meu interès
primordial és millorar, a través de la música, les capacitats motores, cognitives,
lingüístiques, afectives i socials de l’alumne tractat. Pretenc demostrar també que la
música és una ferramenta molt valuosa per al desenvolupament dels xiquets amb
TEA. [-]
Paraules clau / Matèries
Descripció
Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs: 2014/2015
Tipus de document
info:eu-repo/semantics/bachelorThesisDrets d'accés
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess