Listar Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil por idioma "cat"
-
Acabem amb la violència en les aules
Universitat Jaume I (2019-06-17)La violència en les aules és una realitat, són molt comuns les males respostes i les faltes de respecte, dels alumnes dels centres escolars, cap a companys, equip docent i familiars. El procés que s'ha de seguir per a ... -
Actitud del professorat en actiu i futur docent front l’ús del valencià dins de les aules d’Infantil
Universitat Jaume I (2021-06-22)El treball pretén descobrir quina és l’actitud tant dels futurs docents com del professorat en actiu cap a l’ús del valencià dins de les aules d’Infantil. Primerament, s’ha fet un estudi sobre els factors que poden influir ... -
Acurtant distàncies, escoltant de prop
Universitat Jaume I (2017-06-14)El següent Treball Final de Grau naix a partir de les inquietuds que com a futura docent sorgeixen en una alumna de quart del grau d’Educació Infantil. Al llarg del treball es realitza un xicotet recorregut pel món a ... -
Afavoreix la metodologia per projectes la interculturalitat a l’aula d’infantil?
Universitat Jaume I (2016-06-20)En el present treball de Final de Grau, d’ara endavant TFG, s’exposen els beneficis de treballar per projectes, la importància de treballar la diversitat cultural en Educació Infantil i la relació que existeix entre els ... -
Alimentació saludable en l’etapa de l’educació infantil
Universitat Jaume I (2018)El present treball s’ha dut a terme amb el ferm propòsit d’augmentar els nostres coneixements en allò que refereix a l’alimentació saludable en les primeres etapes de la vida, la problemàtica que causa el consum excessiu ... -
L'ambient del joc simbòlic: una pràctica educativa que fomenta l'autonomia personal en el 2n cicle d'educació infantil
Universitat Jaume I (2023-06-08)El següent treball es basa en el disseny, la intervenció i l'avaluació d'un ambient de joc simbòlic per a l'alumnat del segon cicle d'educació infantil, on té com a objectiu principal aconseguir l'autonomia personal i ... -
Ampliem les opcions de joc del pati
Universitat Jaume I (2015-06-17)El present estudi té com a objectiu ampliar el ventall de jocs del pati a partir de la participació de l’alumnat amb la seua veu i de la col·laboració de la comunitat educativa. Els participants han sigut tot l’alumnat ... -
Anàlisi de la divergència de desenvolupament motriu i actitudinal mitjançant els jocs tradicionals
Universitat Jaume I (2020-06-12)El present article té la finalitat d'analitzar la divergència del desenvolupament motriu i actitudinal que hi pot haver en una mateixa aula d'infantil de 5 anys, mitjançant els jocs tradicionals. Per als jocs motrius, ... -
Aplicació de la literatura popular de Xeraco a les aules del Segon Cicle D’Educació Infantil
Universitat Jaume I (2019-06-19)En la gran majoria de escoles situades en territoris de parla catalana s’observa que no utilitzen recursos propis de la nostra llengua per tal de treballar l'oralitat amb els més menuts. En molts casos fan servir ferramentes ... -
Aplicació dels Projectes de Treball en Educació Infantil. Estudi de cas
Universitat Jaume I (2014-06-23)La societat canvia contínuament, per aquesta raó el sistema educatiu ha de fer front a aquests canvis assegurant-se una educació de qualitat. Per fer front a aquest repte, un dels objectius bàsics del'educació és aconseguir ... -
Aplicació d’una actuació d’èxit: grups interactius a educació infantil
Universitat Jaume I (2015-07-08)Aquest treball tracta sobre l’experiència d’èxit dels grups interactius aplicat en una escola que no és una Comunitat d’Aprenentatge. Els grups interactius són agrupaments heterogenis d’alumnes amb diferents nivells ... -
Aplicar l'Aprenentatge – Servei en Educació Infantil a través dels contes motors: el mite de “Tombatossals”
Universitat Jaume I (2020-06-11)Les metodologies educatives han anat canviant i evolucionant al llarg del temps, tractant de deixar enrere les tradicionals. Les relacions unidireccionals entre professor/a – alumne/a han anat desapareixent, el xiquet/a ... -
“Aprenem jugant als jocs tradicionals” : aplicació en Educació Infantil de l’Aprenentatge-Servei per a la seua recuperació.
Universitat Jaume I (2015)Aquest estudi té com a objectius recuperar els jocs tradicionals de la població d’Onda i crear hàbits nous de joc en els més menuts aplicant la metodologia de l’Aprenentatge-Servei. Amb aquesta proposta es pretén un ... -
Aprenent a ser més feliç. L’enregistrament audiovisual com a ferramenta per a millorar la intel·ligència emocional
Universitat Jaume I (2020-06-17)En aquest treball es presenta una proposta metodològica amb la qual es pretén millorar el nivell d'intel·ligència emocional de l'alumnat, a la vegada que es treballa la resolució pacífica dels conflictes que ocorren ... -
L'aprenentatge cooperatiu com a estratègia per al desenvolupament de competències socials i acadèmiques en l'educació infantil
Universitat Jaume I (2023-07-05)Aquest Treball de Fi de Grau té com a objectiu implementar l'aprenentatge cooperatiu en un aula de 3 anys d'educació infantil utilitzant un enfocament d’Investigació-Acció. L'aprenentatge cooperatiu és un enfocament ... -
L'aprenentatge servei en Educació Infantil
Universitat Jaume I (2019-06-18)L’Aprenentatge servei o APS es una metodologia educativa que tracta d’ensenyar als alumnes al mateix temps que satisfà certes necessitats que pot presentar la societat. Aquesta metodologia activa i participativa té com ... -
L'aprenentatge-servei a través de la motricitat en un context inclusiu: una proposta d’intervenció en educació infantil
Universitat Jaume I (2020-06-11)La motricitat és una disciplina on es concep en aquest cas a l’alumnat d’educació infantil com un ésser global, la finalitat de la qual és el desenvolupament de les seues capacitats cognitives, motrius, afectives i ... -
Assetjament escolar i ciberassetjament: percepció, formació i estratègies d’intervenció en docents en actiu i docents en formació
Universitat Jaume I (2020-06-12)L’assetjament escolar és un maltractament entre iguals que es troba molt present en les aules dels centres escolars. Les noves tecnologies també han provocat que molts xiquets i adolescents en facen un mal ús per a ... -
Autoetnografia de la participació en aprenentatge-servei a la formació inicial docent
Universitat Jaume I (2020-06-11)L’educació universitària, especialment la formació inicial docent, necessiten estar en constant remodelació per tal de donar una resposta àgil i ajustada a les necessitats socials del moment. L’aprenentatge-servei (ApS) ... -
Avantatges de les noves tecnologies en la didàctica de les ciències experimentals
Universitat Jaume I (2016-06-22)El treball fi de grau exposat a continuació, té com a objectiu el coneixement dels fenòmens atmosfèrics, millorant així el coneixement de l'entorn de cada xiquet i la comprensió de què existeix un canvi continu, a més, ...