Aplicar l'Aprenentatge – Servei en Educació Infantil a través dels contes motors: el mite de “Tombatossals”
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71324
comunitat-uji-handle3:10234/98723
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMEste recurso está restringido
Metadatos
Título
Aplicar l'Aprenentatge – Servei en Educació Infantil a través dels contes motors: el mite de “Tombatossals”Autoría
Tutor/Supervisor; Universidad.Departamento
Gil Gómez, Jesús; Universitat Jaume I. Departament d'Educació i Didàctiques EspecífiquesFecha de publicación
2020-06-11Editor
Universitat Jaume IResumen
Les metodologies educatives han anat canviant i evolucionant al llarg del temps, tractant de deixar
enrere les tradicionals. Les relacions unidireccionals entre professor/a – alumne/a han anat
desapareixent, el ... [+]
Les metodologies educatives han anat canviant i evolucionant al llarg del temps, tractant de deixar
enrere les tradicionals. Les relacions unidireccionals entre professor/a – alumne/a han anat
desapareixent, el xiquet/a comença a ser la figura més important del procés d’ensenyança –
aprenentatge i tracten de seguir els interessos dels menuts i les menudes per a proporcionar-los
aprenentatges significatius mentre es treballen i es desenvolupen tots els aspectes que componen
la persona (motor, cognitiu, social i emocional).
Gràcies a aquestes noves metodologies es pot treballar en educació infantil, entre altres coses, un
dels aspectes més importants a desenvolupar en l’alumnat des de les primeres edats: el motriu,
juntament amb l’expressió corporal. Treballar el fer de moure’s i conèixer les capacitats del
moviment del cos amb els xiquets i xiquetes és essencial ja que és una de les coses que els
permet poder experimentar, descobrir, comunicar-se amb la resta, crear-los curiositats i
augmentar els seus interessos per seguir coneixent el món que els envolta.
L’Aprenentatge – Servei és una metodologia educativa innovadora amb la qual, una de les coses
que podem treballar amb l’alumnat és el seu aspecte motor. El que podrem veure al llarg d’aquest
document és tot allò que la defineix, quins són els seus orígens, els seus objectius,
característiques... i a més descobrirem una de les ferramentes que ens permetrà treballar amb els
xiquets/es l’aspecte motriu i el seu cos mitjançant aquesta metodologia: els contes motors. [-]
Palabras clave / Materias
Descripción
Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil. Codi: MI1040. Curs acadèmic: 2019/2020
Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/bachelorThesisDerechos de acceso
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess