L'aprenentatge servei en Educació Infantil
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71324
comunitat-uji-handle3:10234/98723
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMEste recurso está restringido
Metadatos
Título
L'aprenentatge servei en Educació InfantilAutoría
Tutor/Supervisor; Universidad.Departamento
Pallarès Piquer, Marc; Universitat Jaume I. Departament de Pedagogia i Didàctica de les Ciències Socials, la Llengua i la LiteraturaFecha de publicación
2019-06-18Editor
Universitat Jaume IResumen
L’Aprenentatge servei o APS es una metodologia educativa que tracta d’ensenyar als alumnes al mateix
temps que satisfà certes necessitats que pot presentar la societat. Aquesta metodologia activa i participativa
té ... [+]
L’Aprenentatge servei o APS es una metodologia educativa que tracta d’ensenyar als alumnes al mateix
temps que satisfà certes necessitats que pot presentar la societat. Aquesta metodologia activa i participativa
té com a objectiu principal treballar diferents intel·ligències dins d’un context real a través del treball
cooperatiu amb qualsevol grup de persones o entitat. Pel que fa a la seua utilitat en Educació Infantil, es
pot dir que resulta idoni perquè a partir d’un projecte intern que es planteja dins de l’aula els alumnes són
capaços de traslladar-ho a la realitat que els envolta. Per tal d’obtenir els resultats desitjats s’ha de fer una
planificació prèvia de manera rigorosa seguint unes pautes. Amb aquesta metodologia educativa els xiquets
aprenen a relacionar amb la realitat allò que treballen a l’aula, adquireixen valors i coneixen el significat
real de “cooperació”. [-]
Palabras clave / Materias
Descripción
Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil. Codi: MI1040. Curs acadèmic: 2018/2019
Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/bachelorThesisDerechos de acceso
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess