Resultats d’un projecte d’ApS segons l’alumnat participant
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/9
comunitat-uji-handle2:10234/8645
comunitat-uji-handle3:10234/146067
comunitat-uji-handle4:
INVESTIGACIONEste recurso está restringido
https://dx.doi.org/10.6035/Educacio.24 |
Metadatos
Título
Resultats d’un projecte d’ApS segons l’alumnat participantFecha de publicación
2024Editor
Universitat Jaume I, Servei de Comunicació i Publicacions; Universitat de GironaISBN
9788419647726Cita bibliográfica
Tortosa-Edo, V., Miralles-Armenteros, S. (2024). "Resultats d’un projecte d’ApS segons l’alumnat participant". En L'aprenentatge-servei com a eix vertebrador en l'aplicació de diferents metodologies actives per a l'alumnat (pp. 103-111). Universitat Jaume I, Servei de Comunicació i Publicacions.Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/bookPartVersión
info:eu-repo/semantics/publishedVersionResumen
Un dels agents clau per a saber les conseqüències d’una metodologia didàctica, com pot ser un projecte d’ApS, és el mateix alumnat que hi participa. En aquest sentit, en els tres últims cursos acadèmics de l’assignatura ... [+]
Un dels agents clau per a saber les conseqüències d’una metodologia didàctica, com pot ser un projecte d’ApS, és el mateix alumnat que hi participa. En aquest sentit, en els tres últims cursos acadèmics de l’assignatura optativa Màrqueting Social i Polític de 4t curs d’ade i 5é curs del doble grau d’ade i Dret, a la Universitat Jaume I, es va presentar a l’alumnat un qüestionari anònim per a conèixer la seua valoració dels resultats aconseguits, individuals i com a grup, amb el projecte d’ApS dut a terme. [-]
Publicado en
Tortosa Edo, V. (coord.). (2024). L'aprenentatge-servei com a eix vertebrador en l'aplicació de diferents metodologies actives per a l'alumnat. Universitat Jaume I, Servei de Comunicació i PublicacionsDerechos de acceso
http://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
info:eu-repo/semantics/closedAccess
info:eu-repo/semantics/closedAccess