Resultats d’un projecte d’ApS segons l’alumnat participant
Metadades
Mostra el registre complet de l'elementcomunitat-uji-handle:10234/9
comunitat-uji-handle2:10234/8645
comunitat-uji-handle3:10234/146067
comunitat-uji-handle4:
INVESTIGACIONAquest recurs és restringit
https://dx.doi.org/10.6035/Educacio.24 |
Metadades
Títol
Resultats d’un projecte d’ApS segons l’alumnat participantData de publicació
2024Editor
Universitat Jaume I, Servei de Comunicació i Publicacions; Universitat de GironaISBN
9788419647726Cita bibliogràfica
Tortosa-Edo, V., Miralles-Armenteros, S. (2024). "Resultats d’un projecte d’ApS segons l’alumnat participant". En L'aprenentatge-servei com a eix vertebrador en l'aplicació de diferents metodologies actives per a l'alumnat (pp. 103-111). Universitat Jaume I, Servei de Comunicació i Publicacions.Tipus de document
info:eu-repo/semantics/bookPartVersió
info:eu-repo/semantics/publishedVersionResum
Un dels agents clau per a saber les conseqüències d’una metodologia didàctica, com pot ser un projecte d’ApS, és el mateix alumnat que hi participa. En aquest sentit, en els tres últims cursos acadèmics de l’assignatura ... [+]
Un dels agents clau per a saber les conseqüències d’una metodologia didàctica, com pot ser un projecte d’ApS, és el mateix alumnat que hi participa. En aquest sentit, en els tres últims cursos acadèmics de l’assignatura optativa Màrqueting Social i Polític de 4t curs d’ade i 5é curs del doble grau d’ade i Dret, a la Universitat Jaume I, es va presentar a l’alumnat un qüestionari anònim per a conèixer la seua valoració dels resultats aconseguits, individuals i com a grup, amb el projecte d’ApS dut a terme. [-]
Publicat a
Tortosa Edo, V. (coord.). (2024). L'aprenentatge-servei com a eix vertebrador en l'aplicació de diferents metodologies actives per a l'alumnat. Universitat Jaume I, Servei de Comunicació i PublicacionsDrets d'accés
http://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
info:eu-repo/semantics/closedAccess
info:eu-repo/semantics/closedAccess