Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorTortosa-Edo, Vicent
dc.contributor.authorMiralles-Armenteros, Sandra
dc.date.accessioned2024-08-01T08:57:06Z
dc.date.available2024-08-01T08:57:06Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationTortosa-Edo, V., Miralles-Armenteros, S. (2024). "Resultats d’un projecte d’ApS segons l’alumnat participant". En L'aprenentatge-servei com a eix vertebrador en l'aplicació de diferents metodologies actives per a l'alumnat (pp. 103-111). Universitat Jaume I, Servei de Comunicació i Publicacions.ca_CA
dc.identifier.isbn9788419647726
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/208443
dc.description.abstractUn dels agents clau per a saber les conseqüències d’una metodologia didàctica, com pot ser un projecte d’ApS, és el mateix alumnat que hi participa. En aquest sentit, en els tres últims cursos acadèmics de l’assignatura optativa Màrqueting Social i Polític de 4t curs d’ade i 5é curs del doble grau d’ade i Dret, a la Universitat Jaume I, es va presentar a l’alumnat un qüestionari anònim per a conèixer la seua valoració dels resultats aconseguits, individuals i com a grup, amb el projecte d’ApS dut a terme.ca_CA
dc.format.extent9 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume I, Servei de Comunicació i Publicacionsca_CA
dc.publisherUniversitat de Gironaca_CA
dc.relation.isPartOfTortosa Edo, V. (coord.). (2024). L'aprenentatge-servei com a eix vertebrador en l'aplicació de diferents metodologies actives per a l'alumnat. Universitat Jaume I, Servei de Comunicació i Publicacionsca_CA
dc.rights.urihttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/ca_CA
dc.titleResultats d’un projecte d’ApS segons l’alumnat participantca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartca_CA
dc.identifier.doihttps://dx.doi.org/10.6035/Educacio.24
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessca_CA
dc.type.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersionca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem