Resultats d’un projecte d’ApS segons l’alumnat participant
Metadata
Show full item recordcomunitat-uji-handle:10234/9
comunitat-uji-handle2:10234/8645
comunitat-uji-handle3:10234/146067
comunitat-uji-handle4:
INVESTIGACIONThis resource is restricted
https://dx.doi.org/10.6035/Educacio.24 |
Metadata
Title
Resultats d’un projecte d’ApS segons l’alumnat participantDate
2024Publisher
Universitat Jaume I, Servei de Comunicació i Publicacions; Universitat de GironaISBN
9788419647726Bibliographic citation
Tortosa-Edo, V., Miralles-Armenteros, S. (2024). "Resultats d’un projecte d’ApS segons l’alumnat participant". En L'aprenentatge-servei com a eix vertebrador en l'aplicació de diferents metodologies actives per a l'alumnat (pp. 103-111). Universitat Jaume I, Servei de Comunicació i Publicacions.Type
info:eu-repo/semantics/bookPartVersion
info:eu-repo/semantics/publishedVersionAbstract
Un dels agents clau per a saber les conseqüències d’una metodologia didàctica, com pot ser un projecte d’ApS, és el mateix alumnat que hi participa. En aquest sentit, en els tres últims cursos acadèmics de l’assignatura ... [+]
Un dels agents clau per a saber les conseqüències d’una metodologia didàctica, com pot ser un projecte d’ApS, és el mateix alumnat que hi participa. En aquest sentit, en els tres últims cursos acadèmics de l’assignatura optativa Màrqueting Social i Polític de 4t curs d’ade i 5é curs del doble grau d’ade i Dret, a la Universitat Jaume I, es va presentar a l’alumnat un qüestionari anònim per a conèixer la seua valoració dels resultats aconseguits, individuals i com a grup, amb el projecte d’ApS dut a terme. [-]
Is part of
Tortosa Edo, V. (coord.). (2024). L'aprenentatge-servei com a eix vertebrador en l'aplicació de diferents metodologies actives per a l'alumnat. Universitat Jaume I, Servei de Comunicació i PublicacionsRights
http://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
info:eu-repo/semantics/closedAccess
info:eu-repo/semantics/closedAccess