Information and Digital Literacy at School. A Bridge to Support Critical Thinking and Equality Values for Primary Education Using Children’s Literature and Transmedia
![Thumbnail](/xmlui/bitstream/handle/10234/208251/BRIDGE-Project-report-2024.pdf.jpg?sequence=4&isAllowed=y)
Ver/ Abrir
Impacto
![Google Scholar](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/logo_google.png)
![Microsoft Academico](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/logo_microsoft.png)
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/9
comunitat-uji-handle2:10234/8035
comunitat-uji-handle3:10234/208157
comunitat-uji-handle4:
INVESTIGACIONMetadatos
Título
Information and Digital Literacy at School. A Bridge to Support Critical Thinking and Equality Values for Primary Education Using Children’s Literature and TransmediaAutoría
Fecha de publicación
2023-10-31Editor
Universitat Jaume I, proyecto Erasmus+Cita bibliográfica
Abbatecola, E., Akkoyunlu, B., Amigo-Ventureira, A. M., Antoniazzi, A., Banou, C., Caffarena, F., ... & Şencan, İ. (2024). Information and digital literacy at school. A bridge to support critical thinking and equality values for primary education using children’s literature and transmedia (BRIDGE): BRIDGE Report and Call for Action.Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/reportVersión de la editorial
https://bridgeinfoliteracy.eu/Versión
info:eu-repo/semantics/publishedVersionPalabras clave / Materias
Publicado en
2023 European conference on information literacy (ECIL 2023), 9-12 October 2023, Krakow, Poland.Entidad financiadora
European Union
Código del proyecto o subvención
2021-1-ES01-KA220-SCH-000032527
Título del proyecto o subvención
BRIDGE
Derechos de acceso
info:eu-repo/semantics/openAccess
Aparece en las colecciones
- TRAD_Informes [2]